Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.08.2018, 13:05

Fatra uvádza novú fľašu. Od českého dizajnéra

Dostupná bude v HoReCa segmente.

Fatra uvádza novú fľašu. Od českého dizajnéra
Zdroj: This is Locco

Slovenská minerálna voda Fatra aktuálne dostala moderné prevedenie v sklenej fľaši, od českého dizajnéra Jana Čapka. Určená je pre HoReCa segment.

„Myslíme si, že unikátna voda ako je Fatra, potrebuje aj unikátne balenie. Základom 0,25 l fľaše je teda plynulá silueta tvorená tisíckami jednotlivých kryštálov,“ hovorí brand manager značky Fatra, Peter Smatana s tým, že zachovaná zostala aj jej pôvodná zelená farba. Pre materiál etikiet bol zvolený papier, kvôli perforácii.

Pre spoluprácu si Slovenské pramene a žriedla vybrali českého dizajnéra Jana Čapka. „S Janom sme pripravovali už PET fľašu, takže sme logicky pokračovali v spolupráci. Je to renomovaný dizajnér, ktorý za našu fľašu Fatra získal ocenenie Grand Czech Design ako dizajnér roku,“ vysvetľuje Peter Smatana.

„Výroba mala viacero fáz, keďže najprv sme hľadali formát kryštálov, ktoré bolo treba individuálne nastaviť tak, aby sme dosiahli na fľaši požadovaný efekt. Samotná fľaša je inšpirovaná krásou slovenskej prírody tak, že vyčnieva z radu klasických minerálnych vôd. Vzhľadom, zložením, ale aj obmedzeným zdrojom,“ dodáva Peter Smatana.

Slovenská minerálna voda Fatra pochádza z najhornatejšej časti Slovenska, z regiónu Turiec.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.