Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.08.2018, 10:48

Seriál Asociácie PR agentúr: Aj školu môžeš lajkovať!

A úspešná kampaň môže byť aj bez klasických médií. Ak je cieľovou skupinou generácia Z.

Seriál Asociácie PR agentúr: Aj školu môžeš lajkovať!
Zdroj: PR.Konektor

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Tretí diel pripravila agentúra PR.Konektor:

Deti a tínedžeri milujú leto. Návrat do školy je pre nich obrovský stres – už žiadne kúpaliská, šantenie s kamarátmi. Pre značky Milka a Brumík je začiatok školského roku, naopak, dôležitým obdobím reštartu predajov po prázdninách. Prečo to nespojiť a nezabezpečiť, aby sa deti tešili do školy a zároveň klientovi rástli tržby?

Limitovaný merchandise od obľúbeného hrdinu. Za nákup produktov.

Ako na to? Dali sme školákom limitovanú edíciu zápisníka od ich obľúbeného hrdinu a k tomu ich veľkého hrdinu osobne! Známy youtuber Expl0ited s obrovským publikom a vplyvom na školopovinných má bezmála 850 000 odberateľov na YouTube a 525 000 sledovateľov na Instagrame. Hocičo od neho má pre cieľové publikum cenu zlata. Expl0ited vlastnoručne navrhol dizajn zápisníka, ktorý bude sprevádzať školákov pri ich návrate do lavíc. Získali ho, ak si kúpili produkty Milka alebo Brumík v hodnote aspoň 2 eur.

Keď hrdina kampane naplní obchodné centrá. A beznádejne vypredá produkty.

A ešte predtým, ako zasadli školáci späť do lavíc, priniesli sme im samotného Expl0iteda do najnavštevovanejších slovenských obchodných centier. Autogramiády sa konali v Europa SC v Banskej Bystrici, v Auparku v Košiciach a v Bratislave. Na autogramiády pozýval Expl0ited (a vysvetľoval cez svoje kanály, kde a ako získajú zápisník) prostredníctvom videí na YouTube, postov na Instagrame a cez špeciálne eventy na FB (s minim

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.