Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.08.2018, 12:15

Slovenský pozemkový fond mení logo. Po 25 rokoch

Predstaví ho na veľtrhu Agrokomplex.

Slovenský pozemkový fond mení logo. Po 25 rokoch
Zdroj: Slovenský pozemkový fond (nové logo)

Slovenský pozemkový fond sa na veľtrhu Agrokomplex zúčastní vôbec po prvý raz. Do Nitry ide exkluzívne predstaviť svoju novú, modernejšiu identitu, ktorú mení po vyše 25 rokoch. Autorom nového loga je kreatívne štúdio Visualcom. Vizuálna zmena stála, podľa informácií SPF, 5 tis. eur bez DPH.

„Slovenský pozemkový fond vstupuje do novej éry. V nedávnom období sme totiž realizovali významné zmeny ako napríklad zefektívňovanie procesov či elektronizácia agendy, ktorých cieľom je najmä to, aby sa fond priblížil verejnosti. A práve to má dokumentovať aj nová vizuálna identita, ktorá lepšie zosobňuje, čo Slovenský pozemkový fond dnes predstavuje a aké sú jeho kompetencie,“ povedala Adriana Šklíbová, generálna riaditeľka Slovenského pozemkového fondu.

Jedným z cieľov fondu na 45. ročníku Agrokomplexu v Nitre bude, podľa jej slov, tiež vysvetliť verejnosti postavenie fondu a hlavné činnosti, ktoré ako neštátna a nezisková organizácia realizuje.
Zdroj: SPF (staré logo)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.