Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.08.2018, 07:00

Seriál Asociácie PR agentúr: Do banky s trezorom a s borovičkou do sveta

Dve kampane – dva prístupy – dve zistenia z dielne AMI Communications Slovakia.

Seriál Asociácie PR agentúr: Do banky s trezorom a s borovičkou do sveta
Zdroj: archív Stratégií

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Štvrtý diel pripravila agentúra AMI Communications Slovakia:

Kalkulovaný risk je zisk

Kúzlo interného eventu zorganizovaného simultánne v dvoch budovách centrály Poštovej banky bolo aj v tom, že o ňom dopredu nikto nevedel. Odštartovala ho výstraha výťahu o nebezpečnom e-maili, ktorý by zamestnanci nemali za žiadnych okolností otvárať. Podpísaná Fantomasom.

V ten deň v banke azda nebolo človeka, ktorý by e-mail nečítal, alebo o ňom nepočul od niektorého kolegu. Navyše tam nebolo človeka, ktorého by Fantomas nevystrašil v odraze zrkadla na toaletách, z dverí na toaletách pre istotu v životnej veľkosti a celkom živý v iné dni priamo v banke alebo pred ňou.

Poštová banka sa jednoducho na čas hry zmenila na jedno veľké Fantomasovo „doupie“. Bol všade. A zamestnanci museli byť pred Fantomasom v podzemí v neustálom strehu. Napätie sa dalo krájať, ľudia začali byť obozretní a súťaživí tak veľmi, ako nikto nečakal. Do hry sa zapojilo 200 zamestnancov, ktorí počas troch dní súťažili súčasne v dvoch budovách, hľadali indície v banke aj jej okolí, lúštili kódy, predbiehali sa v otváraní trezorov, pritom si pomáhali a povzbudzovali sa aj streamingom na diaľku.

V zamknutej miestnosti v štýle escape room im iné ani neostávalo. Takmer 20 úlohami sme testovali ich bystrosť, pozornosť, kondičku, tímovosť aj odhodlanie. No najmä sme zamestnancov zabávali. A podarilo sa. Podľa interného prieskumu by si 90 % z nich hru hneď aj zopakovalo.

Zdroj: archív Straté

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.