StoryEditor

Na štart pretekov Od Tatier k Dunaju sa postavili aj ľudia z reklamy, marketingu a médií

17.08.2018, 16:35
Autor:
hrnhrn
Reklamné agentúry a zadávatelia si vytvorili športový tím s názvom Navoňané zdochliny. Správu sme aktualizovali o výsledky.

Cez víkend 18. - 19. augusta odštartoval 6. ročník bežeckých pretekov Od Tatier k Dunaju.

V sobotu dopoludnia sa na štart v Jasnej v Nízkych Tatrách postavilo 220 tímov, ktoré absolvali 345 km dlhý non-stop štafetový beh. Bežali dňom aj nocou a do cieľa pretekov na nábreží Dunaja v Bratislave dobehli v nedeľu poobede.

Od Tatier k Dunaju

​​Na štart sa postavili aj ľudia z reklamy, marketingu a médií, ktorí si vytvorili tím s názvom Navoňané zdochliny. Svojich zástupcov v tomto netradičnom športovom zoskupení mali agentúry MUW Saatchi & Saatchi, Respect APP, Zaraguza, Triad alebo Hitchhiker films, ale aj Deutsche Telekom, ZSSK, paravan interactive, Diners Club Slovensko či themarketing.sk. Keďže sú to ľudia z marketingu, vytvorili si aj profil na Facebooku, kde ste mohli ich „šmatľavé behanie“, ako sami vravia, sledovať.

Navoňané zdochliny pribehli do cieľa za 31 hodín a 56 minút, čo ich vynieslo na na 117. miesto spomedzi 172 tímov štartujúcich v kategórii družstiev zložených z 9 až 12 ľudí. Na vedúci tím Active Live - Exisport, ktorý odbehol 345 km za 23 hodín a 33 minút, mali stratu 8 hodín a 23 minút.

FB Navoňané zdochliny

​Trať pretekov tvorí celkovo 36 úsekov. Úseky sú rôznej obtiažnosti, všetky sú v dĺžke 7 až 12 km. V prípade 12-členného tímu odbehne každý člen tímu 3 úseky, pri menšom počte členov odbehnú niektorí bežci 4 úseky. V 6-členných tímoch kategórie ULTRA každý člen absolvuje 6 úsekov. Organizátorom pretekov je občianske združenie Pohyb ako dar, produkciu zastrešuje agentúra Quinta Essentia.

Od Tatier k Dunaju

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:13