Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.08.2018, 09:43

Top trojka televíznych spotov. Porotcovia Hodnotenia ocenili spoty bánk

Najvyšší počet bodov udelili Tatra banke.

Top trojka televíznych spotov. Porotcovia Hodnotenia ocenili spoty bánk

Najvyšším počtom bodov na júlovom Hodnotení ocenili porotcovia prácu agentúry MADE BY VACULIK, ktorá pre Tatra banku pripravila odlišný spot od tých, na aké sme zvyknutí. Novým spotom cieli banka na neklientov, ktorým ponúka rýchle založenie účtu pomocou novinky- tvárovej biometrie. Hodnotiaci ocenili kasting, dynamiku a výraznú hodbu.

​Kaufland vyzýva ľudí, aby nakupovali produkty značky Kaufland a prispeli tak na vozidlá pre Slovenský Červený kríž. Spot s babičkou, ktorej susedia vybudujú most porotcovia bodovým hodnotením dosadili na druhé miesto. O kreatívu sa postarala agentúra Respect APP.

Top trojku uzatvára VÚB banka s novým spotom, v ktorom pokračuje s konceptom nasadeným s Petrou Polnišovou. Úlohou Istropolitany Ogilvy je presvedčiť o výhodách mobile bankingu a o jeho pozitívnom vplyve na život klientov. 

Telekom so spotom Outsider sa umiestnil na štvrtej priečke. Zadaním pre MUW Saatchi&Saatchi bolo imidžovo ukázať benefit paušálov ÁNO- dostatok dát na to, aby sme nemuseli sedieť pripútaní na WiFi ale namiesto toho si mohli užívať zábavu vonku a zdieľať zážitky kdekoľvek. Ideu komunikoval ako inak, Bekim.

​Piate miesto patrí pivnej značke Kelt. TV spot je súčasť kampane vytvorenej pri príležitosti celonárodnej promo akcie. Nechýba charakteristická vtip a nenásilne komunikovaná súťaž. Kampaň vytvorilo Creative Department.

Poradie uzatvára Poštová banka s reklamou Navždy mladí. Seniori plní života prespievali Egov hit "Žijeme len raz" a nakrútili videoklip. Kreatívnou agentúrou Poštovky je Wiktor Leo Burnett.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.