Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.08.2018, 11:46

Takto vyzerajú reklamy na Heineken 0,0 vo svete

Spoty Now You Can z dielne Publicis Italy.

Takto vyzerajú reklamy na Heineken 0,0 vo svete
Zdroj: Youtube

Heineken nedávno priniesol fanúšikom piva novinku- nápoj s chuťou piva, ale nulovým obsahom alkoholu. Na Slovensku najprv Heineken rozvíril debatu o tom, že Zlatý Bažant Nealko končí. O niekoľko dní na to prišiel s informáciou, že ho nahrádza nápojom bez akéhokoľvek obsahu alkoholu.

​Ten istý produkt promuje spoločnosť aj vo svete. Nasadila tri spoty, kedy protagonisti pijú pivo v tých najmenej očakávaných situáciách. O kreatívu sa postarala agentúra Publicis Italy.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.