Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.08.2018, 07:00

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: Silný júlový outdoor

MADE BY VACULIK sa stal agentúrou mesiaca.

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: Silný júlový outdoor
Zdroj: MADE BY VACULIK

Minulý mesiac agentúre MADE BY VACULIK na prvenstvo chýbal iba malý počet bodov, ale Istropolitanu Ogilvy v júni nepredbehol. Tento mesiac zaujal dokonca s tromi rôznymi prácami v troch rôznych kategóriách. Hodnotiaci vysokým počtom bodov ocenili najnovší TV spot Tatra banky, printové vizuály pre Istropolitana projekt a zaujímavo vymyslené online bannery taktiež pre Tatra banku – limitovanú edíciu kreditných kariet venovaných Rudolfovi Slobodovi.

Zaraguza a Orange predstavili video s Nasťou Kuzminovou. Komunikáciu v online postavili na jej príbehu a pridali zopár zábavných scén z jej tréningov. Fanúšikovia rely sa zas bavili na Instagrame, kde im digitask a ŠKODA ponúkli vyskúšať si, aké je to čeliť reálnym situáciám v pretekárskom aute. Pozývali ich tak na prestížne Rally preteky. Na júlovom hodnotení bola silná kategória outdoor a vyhrala ju práca agentúry Respect APP pre PSS-ku. Jednoduché vizuály porotcov naozaj zaujali.

Kategória: TV spoty

Nové tváre

Tatra banka prišla s novinkou, ktorou chce osloviť nových potenciálnych klientov. Najnovšiu inováciu – tvárovú biometriu, vďaka ktorej sa jednoducho cez mobilnú appku môže stať ktokoľvek klientom TB, predstavila vo výraznom spote postavenom na rôznych tvárach a detailoch očí. Porotcovia chválili dynamický strih, zaujímavý casting s rôznymi charaktermi a údernú hudbu.

Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Braňo Mladý
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Marek Konečný
Account manager: Katarína Veliká

Kategória: Online video

Pozvite vášho blízkeho do Orangeu

Orange pokračuje v komunikácii so svojou aktuálnou tvárou kampaní. Príbeh hrdinky Naste Kuzminovej, ktorá sa kvôli lepším podmienkam rozhodla odísť z Ruska a namierila si to na Slovensko, sa rozhodol pretaviť do spotu. Online videom presviedča zákazníkov mobilného operátora, aby pozvali svojich známych a rodinu do Orangeu.

Klient: Orange Slovensko
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazan
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriteri: Maroš Hamorský, Michal Mazan
Account manager: Marek Kabát

Kategória: Social

Instasimulátor

Hravú myšlienku na Instagrame vymyslela agentúra digitask, ktorej úlohou bolo pozvať fanúšikov na rely preteky a zároveň predstaviť značku ŠKODA ako partnera motoršportu. Predstavila #instasimulátor a reálnymi situáciami z pretekárskeho auta sa mohli IG používatelia aspoň na chvíľku vcítiť do kože jazdca rely.

Klient: Škoda Auto Slovensko
Agentúra: digitask
Creative director: Roman Roj
Art directori: Matúš Uherčík, Matej Homola
Copywriter: Slavomír Baran
Account manager: Kamila Žitňanská

Kategória: Print

Zahráme všetko

Cieľom kampane bolo odkomunikovať blížiaci sa medzinárodný festival divadelných vysokých škôl s názvom Istropolitana projekt. Agentúra s klientom zorganizovali falošný casting, kde herci zahrali slovíčka – fotky použili potom v printoch a outdoore, pričom takto vzniklo pestré množstvo vizuálov.

Zdroj: MADE BY VACULIK

Klient: VŠMU
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Martina Obertová
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Martina Babicová

Kategória: Out of home

Logohry s prerábkami


PSS-ka promuje výhodné úvery na rekonštrukciu bývania jednoduchými „čistými“ vizuálmi. Agentúra produkt vysvetlila polopate. Či už chcú premaľovať alebo snívajú o dome s vysokou strechou, práve v sporiteľni nájdu výhody, ktoré potrebujú.

Zdroj: Respect APP

Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
Creative director: Lenka Slovák Bónová
Art director: Mykola Kovalenko
Strategy director: Yolka Udičová
Copywriteri: Mirka Tibenská, Šimon Gál
Account manager: Veronika Knitlová

Kategória: Banner

Objavte Slobodu – poviedkové bannery

V rámci promovania limitovanej edície kreditnej karty venovanej Rudolfovi Slobodovi sa agentúra rozhodla všetky možné offline aj online reklamné nosiče obohatiť o ďalšiu zaujímavú novinku. Vytvorila špeciálne poviedkové bannery, ktoré po nadídení kurzorom vyrolovali celú poviedku autora.

Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art directori: Braňo Mladý, Martin Schurdák
Strategy directori: Adam Horecký, Marek Krištof
Copywriter: Marek Konečný
Account manager: Katarína Veliká

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné júlové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v augustovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.