StoryEditor

TRIAD pre neziskovku BDC. Do tvorby kampane zapojil aj študentov

23.08.2018, 07:00
Autor:
pzpz
Víťazný študentský koncept stál na známej vete „Skutok sa nestal“.

Aktuálna kampaň pre Bratislavské dobrovoľnícke centrum vznikla za účasti študentov tretieho ročníka Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského v Bratislave. Do celého procesu ich zapojila fullservisová agentúra TRIAD, ktorá s BDC spolupracuje od ich vzniku.

TRIAD sa zapája do aktivít spojených so vzdelávaním mladých ľudí. Tento rok sa rozhodol vyskúšať okrem 10 dňovej agentúry niečo nové. Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer, sa počas semestra stretával so študentami KAMAKO. Nešlo však o klasické prednášky, vysokoškoláci sa rozdelili do skupín a vytvorili malé študentské reklamné agentúry.

TRIAD

Celý semester tak vznikali konkrétne kampaňové nápady pre skutočného klienta. Študenti najskôr pripravovali vlastnú prezentáciu o svojej "agentúre", ako keby sa prihlásili do tendra. Následne spracovávali stratégiu a brief, ukázali prvé nápady na debriefe a nakoniec si vymysleli vlastné kreatívne riešenia. Vo finále prezentovali nielen pred svojimi spolužiakmi z konkurenčných mini agentúr, ale aj pred klientom a kreatívcami z TRIADu.

Klient si vybral víťazné riešenie, ktoré potom TRIAD dopracoval a zrealizoval. Víťazný študentský koncept stál na silnej, aj keď smutne známej vete „Skutok sa nestal“. Tá bola pretavená do kampaňového headlinu „Dôkaz, že dobrý skutok sa stal“ a rozpracovaná do outdooru, social media komunikácie a rozhlasového spotu. Pozrite si výsledok. 

TRIAD TRIAD

Autori víťazného nápadu: Jakub Hrubý, Paula Straková, Veronika Žirošová, Martina Mihalovičová, Kamila Šebestová & TRIAD

Creative Director: Martin Woska, Vlado Kurek
Copywriter: Matúš Hliboký, Vlado Kurek
Art Director: Csilla Polák
Account Manager: Iva Kolevová

01 - Modified: 2018-09-26 11:44:09 - Feat.: - Title: Väčšina Slovákov nevidela černocha na vlastné oči, hovorí človek, ktorý stojí za kontroverznou reklamou 02 - Modified: 2018-08-10 12:39:30 - Feat.: - Title: Najväčšia bariéra rozvoja agentúr? Zahľadenosť do seba, tvrdí Martin Woska z Triadu 03 - Modified: 2017-08-15 13:20:26 - Feat.: - Title: Triad spúšťa tradičnú 10-dňovú agentúru 04 - Modified: 2017-02-27 10:23:43 - Feat.: - Title: Kick-off s Vladom Kurekom: Pondelok beriem športovo 05 - Modified: 2016-10-10 12:34:26 - Feat.: - Title: Treska slovenská v novej kampani mení svoje sfarbenie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 13:56