Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.08.2018, 15:25

Po stopách knižných príbehov. Kníhkupectvo pripravilo akciu pre milovníkov kníh

Sieť kníhkupectiev Panta Rhei pripravilo pre svojich zákazníkov cestovateľskú súťaž.

Po stopách knižných príbehov. Kníhkupectvo pripravilo akciu pre milovníkov kníh
Zdroj: Panta Rhei

Sieť kníhkupectiev Panta Rhei pripravilo pre milovníkov kníh, ktorých spája láska k čítaniu a cestovaniu, druhý ročník súťaže Po stopách knižných príbehov. Počas súťaže, ktorá trvá do konca septembra, môžu zákazníci kníhkupectva okrem množstva cien vyhrať aj tri hlavné výhry: literárny zájazd do Edinburghu, Paríža alebo Londýna.

Hlavnou myšlienkou súťaže je podľa marketingového riaditeľa Panta Rhei Lukáša Bonka spojenie dvoch aktivít, ktoré majú ľudia veľmi rad - čítanie a cestovanie: „Naším prvoradým cieľom je odmeniť lojálnych zákazníkov Panta Rhei. Existuje množstvo kníh, ktorých príbeh sa odohráva v európskych mestách. Sú tak povediac na skok od Slovenska a aj vďaka nám ich budú môcť výhercovia objaviť a zažiť knižný príbeh na vlastnej koži. Prvé tri ceny sú zájazdy pre dve osoby, výhercovia si budú môcť vybrať destináciu podľa vlastnej preferencie.“

Výber troch metropol Európy nie je náhodný. Ľuboš Fellner z cestovnej kancelárie BUBO, ktorá je partnerom súťaže, ozrejmuje: „Všetky lokality, ktoré sa dostali do finálnej trojky, sú nielen notoricky známe európske metropoly, ale aj mimoriadne obľúbené dejiská svetových bestsellerov. Veríme, že emóciu, ktorú čitateľ zažil pri čítaní knihy z Londýna, Paríža či Edinburghu na mieru ušitým výletom so skúseným sprievodcom znásobíme a stane sa neopakovateľnou spomienkou v živote knihomoľa, cestovateľa.“


Literárny pobyt v Edinburgu je určený všetkým, ktorí majú chuť spoznať turbulentné dejiny Škótska a miesto, kde sa narodila Británia. Po stopách Amélie z Montmartru, príbehoch Francúzskej revolúcie, Parížskej komúny a Napoleonových čias sa vydá výherca Literárneho pobytu v Paríži. Miesta z románov Victora Huga a Honore de Balzaca navštívi výherca pobytu v Londýne.

Počas trvania súťaže pripravuje Panta Rhei aj sériu besied vo svojich predajniach, podpornou aktivitou súťaže je tiež online kvíz, v ktorom si môžu čitatelia otestovať svoje knižné vedomosti. Súťaž bude kníhkupectvo podporovať predovšetkým v in-store priestore a v online na Facebooku a Instagrame. Nosné formy komunikácie doplnia rádio spoty a sponzorské odkazy dopravného servisu, citylighty v obchodných centrách, PR materiály o cestovaní, online kvíz a eventy v kníhkupectvách. Panta Rhei si kampaň pripravilo in house, kreativu troch kľúčových vizuálov vytvorila agentura Men in Tie.

Zdroj: Panta Rhei
Zdroj: Panta Rhei
Zdroj: Panta Rhei

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.