Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.08.2018, 08:00

Ak si klikol na idiotskú ponuku na banneri, si hladný. Prihovára sa značka v reklame

Rubrika Creative week o najnovších reklamných novinkách zo sveta.

Ak si klikol na idiotskú ponuku na banneri, si hladný. Prihovára sa značka v reklame
Zdroj: Adweek

Možno ste príliš hladní na to, aby ste premýšľali? Ste vlastne v poriadku?“ Pýta sa známy herec vo svetríku zákazníkov, ktorí klikli na banner s ponukou: Kúp jeden Snickers za cenu dvoch! Pozrite si celé video, stojí za to.

Spoločnosť dlhodobo stavia komunikáciu značky na claime: „Nie si to ty, keď si hladný. Daj si Snickers!“ Ak si spomínate, už sme písali o tom, ako sa spoločnosť nabúrala do televízneho vysielania a zmenila záživný program pre mladých, na úplnú nudu.

​Uplynulý týždeň bola intenzívne diskutovaná reklama na Toyotu. Niektorí ju obdivovali, iní sa zas pýtali, či je to reklama na Toyotu, alebo Chuck Norrisa. My len konštatujeme, že automobilová spoločnosť predstavila nový reklamný spot, v ktorom sa stal Chuck Norris spolu s novým modelom auta hlavnou postavou. Podpisom na auto preniesol na štvorkolesový stroj šikovné schopnosti. Nový model Toyoty sa tak predstavil so schopnosťami, ktoré bežné auto nemá.

Mondeléz populárnym sušienkam Barnum´s Animals na podnet PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) zmenil balenie. Z plechovky, ktorá zobrazovala zvieratá v klietke vytvorila krabicu, kde sú zvieratá voľné. Ohlasy na internete sú opäť polarizované. Niektorí nové balenie chvália, a niektorí hovoria, že to aj tak nepomohlo pretože názov zostal rovnaký. Vy si čo o tom myslíte?

Zdroj: ebay

Ikea využila deň čokolád na propagáciu svojich produktov. Lebo vraj všetci čokoládu zbožňujeme. Vedľa ponuky produktu, ktorý by mohol vyzerať ako čokoládové tabličky, umiestnila naozajstnú čokoládu. Aby boli spokojní aj tí, ktorým chýba napríklad hnedý vankúšik a aj tí, ktorým čokoláda.

Spoločnosť Extra Gum robí z médií prostriedok na odkomunikovanie správy s názvom Extra Support Act. Hovoríte si, že to nie je nič výnimočné, veď to sa predsa cez médiá robí. Oni však na to išli inak, na Youtube uverejnili pre-roll videá 16 austrálskych umelcov, ktorých podporíte tak, že môžete hlasovať, komentovať a zdieľať. Tí, ktorí budú mať najväčšiu dopozeranosť a najviac reakcií, dostanú možnosť predstaviť sa na prestížnej austrálskej udalosti s názvom Universal Music Australia´s Aria. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.