KAROL, teda Kybernetický Automatizovaný Robot Online Lásky, je tvárou Kofoly od mája tohto roka. Pre lepšiu predstavu, messenger bota na webe napiskarolovi navštívilo v máji viac ako pol milióna používateľov, ktorí mu napísali celkom 3,5 milióna správ.
„Od začiatku nás predstava robota, čo sa učí láske, neskutočne bavila. A hneď sme mali jasno v tom, že nechceme robiť žiadnu animovanú „disneyovku“. Chceli sme nášho KAROLA vyrobiť. Funkčného roztomilého, z plechov a obvodov. Výsledok totálne predčil naše očakávania,“ popisuje nadšene creative chairman Triadu Jaro Zacko.
Začiatkom augusta sa Karol predstavil v TV a online, kde síce hľadá lásku sám, ale čerpá z vedomostí, ktoré ho ľudia prostredníctvom Messengera naučili. Teraz dostal Karol aj 3D podobu, na facebookovej stránke TRIADu si ho fanúšikovia môžu virtuálne poobzerať z každej strany.
Práca je z dielne pražského TRIADu. Kampaňou chce Kofola v SR aj ČR propagovať tri nové príchute, ktoré púšťa na trh malých formátov (plechovky 0,25l a PET fľaše 0,5l) a to konkrétne ananás, grep a černica.