mBank
StoryEditor

mBank spustila kampaň „S mAppkou na cestách“

30.08.2018, 09:51
Autor:
pzpz
Dvojtýždňová kampaň prebieha na sociálnych sieťach.

mBank odštartovala dvojtýždňovú kampaň na sociálnych sieťach Instagram a Facebook. Projekt s názvom „S mAppkou na cestách“ s hashtagom #mAppka má za cieľ podporiť aktiváciu, takzvanú tokenizáciu platobných kariet v aplikácií mBank, ktorá umožňuje platenie mobilným telefónom.

„Cieľom kampane je ukázať klientom mBank i širokej verejnosti, že platenie mobilom je nielen moderné, ale predovšetkým rýchle, pohodlné a bezpečné. Zaujímavý cestovateľský obsah pre sociálne siete spojený so značkou mBank ďalej posilní atribúty mobility a jednoduchosti, ktoré sú tradične s mBank spojované,“ vysvetľuje Kateřina Šimberská, manažérka marketingovej komunikácie mBank.

Kampaň je postavená na starostlivo zvolených osobnostiach, ktorými sú známi blogeri a instagramoví influenceri z Českej a Slovenskej republiky. Konkrétne ide o Veroniku Šubrtovú alias Weef a Milana Bandúra, známeho pod prezývkou Milan Bez Mapy. Obaja sa vydajú na cesty, Weef po Slovensku a Milan Bez Mapy do Česka. Počas celých dvoch týždňov musia všetky svoje náklady platiť len mobilom. Z potuliek po oboch republikách tak vzniká zaujímavý obsah, ktorý budú spomínaní influenceri zdieľať ako na svojich profiloch, tak aj na sociálnych sieťach mBank.

S kampaňou je tiež spojená súťaž pre klientov mBank, ktorá potrvá 8 týždňov = 8 súťažných kôl. „Každý klient mBank, ktorý v období jednotlivých súťažných kôl zaplatí aspoň raz pomocou služby Google Pay integrovanej priamo v mobilnej aplikácií mBank a zaregistruje sa do súťaže na našom webe, bude každý týždeň zaradený do žrebovania o výhru 500 eur,“ hovorí Kristína Gáliková, hovorkyňa mBank.

mBank svoju novú online kampaň komunikuje na sociálnych sieťach, webe a svojim klientom prostredníctvom direct mailingu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 22:22