Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.09.2018, 13:04

WPP má nástupcu za Martina Sorrella

Generálnym riaditeľom sa stane Mark Read.

WPP má nástupcu za Martina Sorrella
Zdroj: Adweek

WPP po takmer piatich mesiacoch našlo náhradu za teraz už bývalého šéfa najväčšej reklamnej agentúry na svete. S okamžitou funkčnosťou nastupuje na miesto Martina Sorrella ex generálny riaditeľ spoločnosti Wunderman- Mark Read.

"WPP je skvelá spoločnosť s výnimočnými ľuďmi a silnými vzťahmi s klientmi, ktorí kladú vysokú hodnotu našej práci," povedal Read. "Len málo organizácií má náš globálny dosah - 130 000 ľudí a prináša výsledky pre klientov v 112 rôznych krajinách. Okrem toho máme stále silnú kombináciu tvorivosti a odbornosti v oblasti technológií a dát."

WPP sa nachádza na križovatke, ktorá čelí hrozbám z digitálnych gigantov ako Google a Facebook; klienti požadujú viac za menej; a up-and-comers.

Agentúra vyhrala v poslednom období významné tendre globálnych značiek Mark a Mondelez, avšak prišla o veľkého klienta Ford, ktorý si vybral reklamnú agentúru Wieden + Kennedy.

"Náš priemysel prechádza obdobím štrukturálnych zmien, nie štrukturálnym poklesom, a ak túto zmenu prijmeme, môžeme sa pozrieť na vzrušujúcu a úspešnú budúcnosť," pokračuje Read vo vyhlásení. "Našou úlohou je teraz vložiť do práce potenciál, ktorý je v spoločnosti v prospech našich klientov, urýchliť našu transformáciu a zjednodušiť našu ponuku a postaviť WPP na silnejší rast."

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.