Prichádzajú Kancelárske vojny, ďalší z projektov, ktoré pre Daikin už niekoľko rokov realizuje reklamná agentúra 2create. Tak ako v prípade minulých spoluprác 2create a Daikin, ani tej aktuálnej nechýba nápad a zakomponovanie influencerov. Kancelárske vojny sa pohrávajú so stereotypmi práce v kancelárii vrátane najväčšieho – boja o ovládač od klímy.
Dominika Morávková, Daniel Kis a Marek Koleno, členovia skupiny S hudbou vesmírnou, sa pred tromi rokmi zviditeľnili hitom „Je nám teplo“. Už vtedy medzi sebou žartovali, že je len otázkou času, kedy si songom o nástrahách neklimatizovaných priestorov privolajú spoluprácu s výrobcom klimatizácií. Stalo sa a skupina sa tak po rokoch vracia k recesii na tému nerovnakého znášania teplôt. Kancelárske teploty prebiehajú na webe a nosnou témou je súboj medzi dvoma „znepriatelenými tábormi“ – teplomilmi a ľadovými medveďmi.
„Žabomyšie kancelárske vojny zvádza asi každý, kto kedy pracoval v kancelárii a je to téma, s ktorou sa dá veľmi ľahko stotožniť. Chceli sme sa na ňu pozrieť s nadhľadom a humorom, preto sme boli nadšení z nápadu agentúry 2create osloviť kapelu S hudbou vesmírnou, ktorej recesistický štýl sa, myslím, perfektne hodí pre potreby našej kampane,“ hovorí Zuzana Nováková, marketingová manažérka Daikin Slovakia.
„Daikin rok čo rok potvrdzuje pozíciu lídra na trhu klimatizácií a tepelných čerpadiel, čo je pre nás jasný signál dlhodobo dobre nastavenej marketingovej stratégie. Veríme, že spojenie partičky umelcov S hudbou vesmírnou a chytľavej témy nám pomôže ešte viac rozšíriť poznateľnosť značky,“ dopĺňa Eva Balteszová, residential sales manager Daikin Slovakia.