Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.09.2018, 07:00

V hlavnej úlohe logo spoločnosti

Popri Lišiakovi sa v komunikácii Prvej stavebnej sporiteľne objavil veľmi pekný akcent na samotné logo spoločnosti. To sa nakoniec povýšilo tak, že sa stalo ústredným motívom kampane.

V hlavnej úlohe logo spoločnosti
Zdroj: archív

Prvá stavebná sporiteľňa sa minulý rok, po dvadsiatich piatich rokoch, rozhodla pozmeniť svoje logo a mierne ho modernizovať. K potrebe zmeny prispela skutočnosť, že štvrťstoročie staré logo vnímala verejnosť podľa prieskumov ako nemoderné. Zachovali sa teda jeho pôvodné charakteristiky, no dostalo súčasnejší a vizuálne príťažlivejší dizajn. Ak ste nepostrehli, z dvojgeneračného rodinného domu sa stal v súčasnosti populárny bungalov. S vynoveným logom predstavila Prvá stavebná sporiteľňa aj ďalšiu novinku. K hlavnej tvári značky – Lišiakovi pribudla jeho partnerka. Spoločne promovali kampaň Bývanie vo dvojici sa oplatí.

Logo v hlavnej

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.