StoryEditor

V hlavnej úlohe logo spoločnosti

14.09.2018, 07:00
Popri Lišiakovi sa v komunikácii Prvej stavebnej sporiteľne objavil veľmi pekný akcent na samotné logo spoločnosti. To sa nakoniec povýšilo tak, že sa stalo ústredným motívom kampane.

Prvá stavebná sporiteľňa sa minulý rok, po dvadsiatich piatich rokoch, rozhodla pozmeniť svoje logo a mierne ho modernizovať. K potrebe zmeny prispela skutočnosť, že štvrťstoročie staré logo vnímala verejnosť podľa prieskumov ako nemoderné. Zachovali sa teda jeho pôvodné charakteristiky, no dostalo súčasnejší a vizuálne príťažlivejší dizajn. Ak ste nepostrehli, z dvojgeneračného rodinného domu sa stal v súčasnosti populárny bungalov. S vynoveným logom predstavila Prvá stavebná sporiteľňa aj ďalšiu novinku. K hlavnej tvári značky – Lišiakovi pribudla jeho partnerka. Spoločne promovali kampaň Bývanie vo dvojici sa oplatí....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-23 08:35:34 - Feat.: - Title: Spojenie portálu Dovolenka.sme.sk a Respect APP prináša kampaň ideálnej dovolenky 02 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách 03 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 04 - Modified: 2023-12-13 15:20:44 - Feat.: - Title: Respect APP má novú Associate Creative Directorku 05 - Modified: 2023-10-06 09:37:08 - Feat.: - Title: Viete ako vysloviť Hyundai Tucson? Automobilka prichádza s nevýslovne dobrou ponukou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:18