Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.09.2018, 14:00

Lepší deň pre Mitickú pripravila agentúra Packy Advertising

O novej imidžovo-produktovej kampani, ktorú prednedávnom spustila značka Mitická, hovorí Monika Mišíková, marketingová manažérka.

Lepší deň pre Mitickú pripravila agentúra Packy Advertising
Zdroj: Monika Mišíková

Mitická spustila v júni svoju imidžovo-produktovú kampaň. Jednoduchým posolstvom chce ľudí podporiť v správnom pitnom režime, ktorý je najmä v týchto horúcich letných dňoch veľmi dôležitý. Mitická je minerálna voda, ktorá je svojím zložením vhodná na každý deň a je tak vhodnou alternatívou pitného režimu.

Doteraz značka Mitická bola komunikovaná veľmi málo, čo sa rozhodlo zmeniť predstavenstvo spoločnosti Trenčianske minerálne vody, a. s. „Naša značka je medzi ľuďmi dobre známa, napriek tomu, že sme dlhé roky nemali výraznejšiu kampaň ani komunikáciu. Tento fakt si, samozrejme, vážime, pretože to hovorí veľa o kvalite našej vody a sile značky. Napriek tomu sme sa však rozhodli pre súčasnú nadlinkovú komunikáciu, aby sme Mitickú dostali ešte viac do povedomia ľudí,“ hovorí Monika Mišíková, marketingová manažérka.

Kampaň pod headlinom „O dúšok lepší deň“ pracuje s jednoduchými, čistými vizuálmi, ktoré zobrazujú spokojných ľudí a ktorých spoločným prvkom je úsmev vytvorený z vody. Túto kampaň pre Mitickú pripravila fullservisová reklamná agentúra PACKY ADVERTISING, ktorá obstála v silnej konkurencii a vyhrala vyhlásený tender.

„Naším cieľom bolo vizuálne odkomunikovať pocit, ktorý má človek, keď dá telu to, čo potrebuje – vhodne zvolený pitný režim. Symbol úsmevu nám v tomto prípade pripadal ako skvelé riešenie. Jednoduché, vizuálne zaujímavé a zapamätateľné. Veríme, že sa stretne u ľudí s pozitívnym ohlasom a bude šíriť medzi nimi osvetu ohľadne správneho pitného režimu,“ hovorí Peter Packaň z agentúry PACKY ADVERTISING.

Nová kampaň je komunikovaná prostredníctvom onlinu, outdooru, printu a sociálnych sietí. „Sme veľmi spokojní s našou spoluprácou s PACKY ADVERTISING a veríme, že aj ďalšie naplánované a rozbehnuté projekty, na ktorých spolupracujeme, budú rovnako zaujímavé ako tento,“ dodáva Monika Mišíková.

Zdroj: Miticka
Zdroj: Miticka
Zdroj: Miticka

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.