Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.09.2018, 09:04

Seriál Asociácie PR agentúr: S úspechom prichádza zodpovednosť

Stratégia, kreativita a know-how v oblasti PR sú o hlave. Zvyšok je o srdci.

Seriál Asociácie PR agentúr: S úspechom prichádza zodpovednosť
Zdroj: SKPR STRATEGIES

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Ďalší diel pripravila agentúra SKPR STRATEGIES:

Vízia je doležitá

Firmy sú ako ľudia. Majú svoje detské choroby, pubertálne zakopnutia, ale aj množstvo triumfov, a tiež chvíľ, keď je všetko tak, ako má byť. Rovnako ako ľudia, aj firmy by mali mať svoje hodnoty a jasnú víziu. Tá naša ju má od samého začiatku. SKPR STRATEGIES sme založili s myšlienkou, ktorú v krátkosti vystihuje náš firemný claim: Strategic & creative public relations that cares. Ak by sme túto sekvenciu našej „firemnej DNA“ mali rozmeniť na drobné, tak stratégia, kreativita a know-how v oblasti PR sú o hlave. Zvyšok je o srdci. Slovíčko „cares“ na konci je totiž kľúčové a je nemennou súčasťou nášho videnia biznisu, ako aj našej úlohy v ňom. Sme presvedčení o tom, že firmy, rovnako ako ľudia, by nemali byť len úspešné, dravé, a vedieť si na seba dobre zarobiť, ale mali by byť aj slušnými občanmi.

Chceme podnikať zodpovedne

S úspechom by mala prichádzať aj zodpovednosť. Preto pracujeme pre firmy, ktoré okrem kvalitného biznis výkonu a inšpiratívnych príbehov rastu vnímajú aj svoju zodpovednosť. Svoje know-how a čas tak venujeme klientom, ktorí sú v prvom rade dobrí biznismeni, ale svoj vplyv a možnosti využívajú napríklad na podporu komunít, v ktorých pôsobia. Až tretinu nášho portfólia tvoria projekty silných značiek zamerané na corporate social responsibility (CSR) a firemnú filantropiu. Aj preto sme už v čase vzniku agentúry vyčlenili časť tímových kapacít a firemného zisku na pro bono komunikačné a fundraisingové projekty pre tretí sektor, pričom v časti z nich sme ako jednotlivci aktívne zapo

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.