Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.09.2018, 09:47

Marek Hamšík má vlastnú edíciu obleku

Spojil sa so značkou Ozeta.

Marek Hamšík má vlastnú edíciu obleku
Zdroj: Ozeta

Spoločnosť Ozeta v spolupráci s futbalistom Marekom Hamšíkom uvádza limitovanú edíciu 200 oblekov. K obleku je pripravená aj exkluzívna sada doplnkov s futbalovou tematikou.

„Ako značka, ktorá sa snaží priniesť našim zákazníkom tú najlepšiu elegantnú pánsku módu zo Slovenska, bolo pre nás preto prirodzené získať pre spoluprácu muža, ktorého taktiež možno bez preháňania označiť ako to najlepšie zo Slovenska,” približuje Miloš Hrbatý, generálny riaditeľ Ozeta a dodáva:

„Prizvať na spoluprácu Mareka Hamšíka bolo to najprirodzenejšie rozhodnutie, aké sme v tomto prípade mohli urobiť. Je rešpektovaný, je to osobnosť, bojovník ,ktorý sa nikdy nevzdáva. Zároveň má výrazný a osobitý štýl a rozumie móde. Presne tak vnímame aj mužov, ktorí sú našimi zákazníkmi. A čo je veľmi dôležité - je autoritou mladej generácie. A o to nám ide. Cez Mareka ukázať mladým mužom, že nosiť oblek a byť za elegána pri každej príležitosti je atraktívne a trendy,“ vysvetľuje Miloš Hrbatý.

A prečo sa Ozeta rozhodla pre limitovaný počet oblekov? Podľa slov Miloša Hrbatého je Marek Hamšík mimoriadne zaujímavá osobnosť. Určite to nie je niekto, kto by mal potrebu na niekoho sa podobať. „A tak vnímame aj našich zákazníkov - ako mužov, ktorí idú svojou cestou. Preto je počet týchto oblekov limitovaný na 200. Aby si jeho majitelia zachovali jedinečnosť a individualitu, ktorá je pre Mareka tak typická.“

  • Oblek je čiernej farby a je z rady Mix and Match
  • Je vlnený (96%), s prímesou 4% elastanu pre zachovanie športového charakteru a voľnosti v pohybe
  • Látka pochádza z celosvetovo renomovanej fabriky v Taliansku, ušitý je na Slovensku v závode v Topoľčanoch
  • Každý oblek (sako a nohavice) sú označené svojím unikátnym číslom, ktoré je umiestnené na podšívke a odznakom limitovanej edície
  • Keďže Marek obľubuje krátke strihy nohavíc, zákazníci majú možnosť vyzerať ako on, ale k dispozicii je aj klasická dĺžka
  • Oblek má viacero netradičných detailov - nový tvar špicatej klopy / rozčlenenú klopu, funkčný rukávový rázporok, jazykové vrecká, kontrastný materiál na výpustky vnútorných vreciek a pásnicu nohavíc, ktorá evokuje grafiku futbalovej lopty

Vizitka kampane:

Timing: 1. 9. – 30.12. 2018
Mediamix: Billboards, Bigboards, Print, Online
Foto: Petra K. Áčová
Styling, make-up: Kaja Čemová Kollárová
Produkcia: Martin Krumpál/OZETA

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.