Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.09.2018, 09:37

Zlatá studňa: každá príchuť má svoju influencerku

Lifestylový produktový rad je určený primárne ženám.

Zlatá studňa: každá príchuť má svoju influencerku
Zdroj: Zlatá studňa

Baza, levanduľa a kvet lotosu tvoria produktový rad pramenitej vody Zlatá studňa Dotyk kvetov. Značka sa svoju aktuálnu komunikáciu rozhodla osviežiť aj spoluprácou s blogerkami. V duchu lifestylových trendov sa tak spojila s najväčšou donáškovovou službou kvetov a darčekov na Slovensku, Kvety.sk, a vybrali tvár pre každú príchuť.

Spolu s našou agentúrou sme vybrali tri dievčatá, ktoré sa nám svojim zameraním a láskou ku kvetom najviac hodia. Chceli sme dosiahnuť, že emóciu z kvetov a príchutí Dotyku kvetu budú šíriť aj ďalej,“ potvrdzuje Mária Kostrabová, brand manager Zlatej studne.

Tvárou príchute baza sa tak stala Miroslava Germanová, ktorá vystupuje pod menom The Blond Zebras, Ivana Stanclová reprezentuje lotos a Alexandra Drugdová, ktorú poznáme ako Prairie Charm, zase levanduľu. Každá z nich spolu s aranžérmi z Kvety.sk vytvorila kyticu podľa svojich predstáv a emócií danej príchute a nesie ich meno.

„Spolupráci so Zlatou studňou sa vždy tešíme. Je to pre nás veľmi prirodzené spojenie, o to viac, že emócie daných príchutí vieme pretaviť do krásnych kytíc,“ dodáva Miroslav Očenáš, CEO & Founder Kvety.sk.

Etikety fliaš Dotyk kvetov sú tvorené vizuálmi roztopašnej víly od ilustrátorky Edit Sliackej a má ambíciu osloviť primárne nežné publikum.

Kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett je doplnená televíznym spotom, kde víla ožije a celkovú atmosféru dopĺňa pieseň skomponovaná a naspievaná Janou Kirschner, ktorá so značkou Zlatá studňa spolupracovala už aj v minulosti. Produktový rad Dotyk kvetov je podporený TV kampaňou prebiehajúcou počas septembra. 

Zdroj: Zlatá studňa
Zdroj: Zlatá studňa
Zdroj: Zlatá studňa
Vizitka kampane:

Timing kampane: TV kampaň (1. - 23.9.2018), kampaň na sociálnych sieťach s blogerkami (1. - 30.9.2018)

Mediamix: TV, online (bannery, Youtube - cca od 10.9.)

Klient: Slovenské pramene a žriedla - Zlatá Studňa

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative director:  Štefan Andrejco

Art director: Magdaléna Kunská

Copywriter: Martin Keder

Account manager: Eva Kučerová

Ilustrácie: Edit Sliacka

Spev: Jana Kirschner

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.