Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.09.2018, 10:37

Robert Burian sa podieľal na príprave celosvetovej kampane Trivago

Svetová kampaň so slovenskou hudobnou produkciou- skladba 17 000km.

Robert Burian sa podieľal na príprave celosvetovej kampane Trivago
Zdroj: Trivago

Kampaň „A First Person Experience“ od Trivago odštartovala v júli tohto roka v Austrálii, nasledovala Amerika a postupne bude kampaň nasadená po celom svete. Ústrednú skladbu pripravil Slovák Robert Burian, ktorého si spoločnosť vybrala spomedzi 400 producentov z celého sveta, na mieru.

„Je to pre mňa veľká česť, že ma oslovili na takúto kampaň. Nebolo to jednoduché a cítil som veľkú zodpovednosť a zároveň bolo zaujímavé sledovať, ako sa takáto kampaň pripravuje. Celé to trvalo osem mesiacov a získal som skúsenosti, ktoré sa inak získať nedajú a prešli sme si situáciami, ktoré Slovensko pozná len zo zahraničných seriálov,“ povedal Robert Burian. „Kreatívny tím pod vedením Jonathona Lainga pripravil kampaň, ktorej vizuál je inšpirovaný videoklipom I Got U od Duke Dumont feat. Jax Jones a verím, že je to dobrá voľba. Presne zachytáva atmosféru tých ‚momentov‘, ktoré robia dovolenku dovolenkou,“ dodáva.

Po zverejnení kampane na YouTube sa viacerí diváci pýtali na skladbu 17 000 KM, ktorá nebola dostupná nikde inde, len v tomto spote. Teraz je skladba dostupná vo viacerých streamovacích službách.

„Skladba dostala názov 17 000 KM vďaka svojmu príbehu. V pondelok sme sa po prvýkrát telefonicky spojili s tým, že majú booknuté letenky z Nového Zélandu. Vo štvrtok už producentka Sojo Yang a Jonathon Laing sedeli u mňa v dome a začali sme s prípravou. Celú noc sme nespali a do rána sme pripravili tri skladby, ktoré sa obratom posielali na pripomienkovanie,“ dodal Robert Burian.

Robert Burian je známy tým, že najskôr ho poznalo zahraničie, až potom domáce Slovensko. Aj v súčasnosti platí, že svoju tvorbu prioritne vydáva v zahraničí, vo vydavateľstve Enormous Tunes, ktoré má sídlo vo Švajčiarsku. Svoj prvý „slovenský“ album Sound Park vydal v roku 2010 vo vydavateľstve Forza Music a opäť uspel najskôr vo svete - skladbu You, ktorú naspievala Zdenka Predná, zaradil do svojho playlistu Tiesto, a tak sa dostala na najväčšie tanečné podujatia. Slovenský trh si Robert Burian podmanil produkciou doteraz nikým neprekonaného hitu Žijeme len raz, ktorý je najúspešnejším videoklipom na YouTube (v súčasnosti má viac ako 65 miliónov videní).

17 000 KM na streamovacích službách:

https://open.spotify.com/track/1qFRps25dPRUnBlsMxNs7o?si=ylxgPT8xRWm3BCAZZFnV7w

https://www.deezer.com/album/72425242

https://play.google.com/store/music/album/Robert_Burian_17_000_KM?id=Bazz5hmmk2ji7p67an2pshzrwh4

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.