StoryEditor

O2 to vo svojej kampani preháňa

10.09.2018, 16:47
Autor:
rmrm
A uškatec Tóno vyhecuje „nafukovaciu rybu“ štvorzubca.

Operátor O2 začiatkom septembra už tradične prichádza s novou kampaňou. Tá sa tentokrát nesie v znamení preháňania, keďže ponuka dát v Zlatom a Platinovom O2 Paušáli sa za nezmenenú cenu zvýšila 5-násobne.

S takouto myšlienkou pracuje aj nový spot, v ktorom hrá hlavnú úlohu opäť uškatec Tóno, ktorý vyhecuje „nafukovaciu rybu“ štvorzubca, aby sa viacnásobne nafúkol až do rozmerov väčších ako zemeguľa a obaja zistia, že to skutočne prehnali.

„V O2 pripravili veľmi atraktívnu ponuku. Aj v našom tíme sme ostali potešení takým navýšením dát, a preto sme sa rozhodli aj komunikačne priniesť niečo veľké. Neviem, či sme to trochu neprehnali”, hovorí Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.

„Uvedomujeme si, že túto ponuku sme poriadne prehnali. Hoci by sme do spomínaných paušálov mohli dáta pridávať po menších objemoch a tak ju u našich zákazníkov časom postupne zatraktívňovať, rozhodli sme sa, že to urobíme naraz a poriadne,“ vysvetľuje Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia.

Za spotom už tradične stojí agentúra Oliver Agency Central Europe v spolupráci s TRIAD Advertising a premiérovo ho uvidíte od 10.9. Súčasťou kampane je aj OOH, rádio, online či BTL. Spot produkovalo Alien studio pod vedením režiséra Dana Dekana.

Vizitka kampane:

Agentúra : Oliver Agency

Creative director: Juraj Bartoš

Strategic planner: Emil Myjavec

Art director:  Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence

Copywriter:  Adam Jánoš, Tomáš Slobodník

Client servis director: Tina Bineva

Account manager:  Saša Fránková, Ejmi Baranová

Account executive: Ivana Imreová

V spolupráci s TRIAD Advertising:

Strategy director: Martin Woska

Art director:  Marek Barančík, Csilla Polák

Graphic designer: Michal Bajus

Copywriter:  Vlado Kurek, Matúš Hliboký

Social media brand manager: Martin Luther

Account manager:  Zuzana Bosmanová, Natália Mikušová

01 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 02 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy 03 - Modified: 2023-07-17 10:08:06 - Feat.: - Title: O2 bude v lete učiť ľudí ako správne dýchať 04 - Modified: 2023-07-03 09:09:59 - Feat.: - Title: O2 hlási zmeny na úseku komunikácie 05 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 13:39