Hennesy
StoryEditor

Hennessy oznámilo spoluprácu s legendárnym režisérom Ridley Scottom

11.09.2018, 10:33
Autor:
TASRTASR
Séria siedmich 3D reklám vznikla v spolupráci s berlínskym laboratóriom pre vizuálne trendy s názvom Foam.

Ridley Scott sa vracia k reklame, aby režíroval kampaň pre najpredávanejší koňak na svete Hennessy po viac ako 15-ročnej pauze. Scott pre značku Hennessy natočí sériu  reklám propagujúcich koňak Hennessy X.O, ktorý sa na pultoch predajní na celom svete objaví v roku 2019.

Režisér filmov Votrelec, Bladerunner a Gladiátor vytvorí epické vizuálne putovanie za siedmimi tónmi podfarbené surrealistickým podmanivým rozprávaním, ktoré dopĺňa myšlienku, že "Každá kvapka Hennessy X.O je Odyseou".

​Kampaň bude realizovaná pod taktovkou Scottovej produkčnej spoločnosti RSA Films, ktorá tohto roku oslavuje svoje 50. výročie.

Ridley Scott dodáva: "Po prvýkrát za ostatných 15 rokov budem partnerom značky Hennessy pri príprave reklamnej kampane a teším sa na to. Od začiatku bol tento projekt veľmi tvorivý. Hneď, ako som videl scenár prvý raz, spustil sa vo mne kreatívny proces. Začal som si písať poznámky a tie sa o chvíľu premenili na podrobný dej príbehu a podnietili produktívnu návštevu regiónu koňaku. Spolupráca s Hennessy bola skvelá, nakoľko pre všetkých bol na prvom mieste kreatívny proces. Výsledkom nie je obyčajná reklama, ale zábava. Teraz sme už vo fáze post-produkcie spolu s vynaliezavým tímom počítačovej grafiky a už teraz sa teším na oficiálne spustenie kampane v roku 2019."

Reklamná kampaň s názvom "Výnimočné svety" je kreatívnou interpretáciou každého tónu chuti popísaného Degustačnou komisiou značky Hennessy ako ilustrácie chuti a pocitu spojeného s Hennessy X.O: Sladké tóny, Stúpajúca horúčava, Korenistý podtón, Tečúci plameň, Čokoládová uspávanka, Príchuť dreva. Kulminujúce do nekonečného Echa.

Všetkých sedem tónov dostáva novú podobu pod taktovkou ikonického režiséra a jeho zmyslu pre nevšedný príbeh a vizuálne stvárnenie, jedinečné svetlo a schopnosť zapojiť radikálne technické inovácie.

Séria siedmich 3D reklám vznikla v spolupráci s berlínskym laboratóriom pre vizuálne trendy s názvom Foam. Predstavuje chuťovku pred celovečerným filmom, ktorý príde na scénu na jeseň 2018. Vizionárske štúdio Foam vytvorilo sedem symbolických tunelov, ktoré vedú ku konečnej verzii Odysey Ridleyho Scotta v roku 2019. Senzorická vizuálna práca stelesňuje každý jeden zo siedmich tónov koňaku Hennessey X.O, ako keby ste sa ho dotýkali, videli priamo pred sebou v poetickom obraze, ktorý osciluje medzi realitou a mýtom.

Film aj 3D reklamy vytvorila reklamná agentúra DDB° Paris.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 21:05