Ridley Scott sa vracia k reklame, aby režíroval kampaň pre najpredávanejší koňak na svete Hennessy po viac ako 15-ročnej pauze. Scott pre značku Hennessy natočí sériu reklám propagujúcich koňak Hennessy X.O, ktorý sa na pultoch predajní na celom svete objaví v roku 2019.
Režisér filmov Votrelec, Bladerunner a Gladiátor vytvorí epické vizuálne putovanie za siedmimi tónmi podfarbené surrealistickým podmanivým rozprávaním, ktoré dopĺňa myšlienku, že "Každá kvapka Hennessy X.O je Odyseou".
Kampaň bude realizovaná pod taktovkou Scottovej produkčnej spoločnosti RSA Films, ktorá tohto roku oslavuje svoje 50. výročie.
Ridley Scott dodáva: "Po prvýkrát za ostatných 15 rokov budem partnerom značky Hennessy pri príprave reklamnej kampane a teším sa na to. Od začiatku bol tento projekt veľmi tvorivý. Hneď, ako som videl scenár prvý raz, spustil sa vo mne kreatívny proces. Začal som si písať poznámky a tie sa o chvíľu premenili na podrobný dej príbehu a podnietili produktívnu návštevu regiónu koňaku. Spolupráca s Hennessy bola skvelá, nakoľko pre všetkých bol na prvom mieste kreatívny proces. Výsledkom nie je obyčajná reklama, ale zábava. Teraz sme už vo fáze post-produkcie spolu s vynaliezavým tímom počítačovej grafiky a už teraz sa teším na oficiálne spustenie kampane v roku 2019."
Reklamná kampaň s názvom "Výnimočné svety" je kreatívnou interpretáciou každého tónu chuti popísaného Degustačnou komisiou značky Hennessy ako ilustrácie chuti a pocitu spojeného s Hennessy X.O: Sladké tóny, Stúpajúca horúčava, Korenistý podtón, Tečúci plameň, Čokoládová uspávanka, Príchuť dreva. Kulminujúce do nekonečného Echa.
Všetkých sedem tónov dostáva novú podobu pod taktovkou ikonického režiséra a jeho zmyslu pre nevšedný príbeh a vizuálne stvárnenie, jedinečné svetlo a schopnosť zapojiť radikálne technické inovácie.
Séria siedmich 3D reklám vznikla v spolupráci s berlínskym laboratóriom pre vizuálne trendy s názvom Foam. Predstavuje chuťovku pred celovečerným filmom, ktorý príde na scénu na jeseň 2018. Vizionárske štúdio Foam vytvorilo sedem symbolických tunelov, ktoré vedú ku konečnej verzii Odysey Ridleyho Scotta v roku 2019. Senzorická vizuálna práca stelesňuje každý jeden zo siedmich tónov koňaku Hennessey X.O, ako keby ste sa ho dotýkali, videli priamo pred sebou v poetickom obraze, ktorý osciluje medzi realitou a mýtom.
Film aj 3D reklamy vytvorila reklamná agentúra DDB° Paris.