Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.09.2018, 11:08

Tesco otvára v Británii novú sieť s názvom Jack´s. Chce konkurovať Lidlu a Aldo

Nová značka bude lákať na nízke ceny.

Tesco
Zdroj: Reuters

Už budúci týždeň uvedie v Británii na trh novú značku sieť Tesco. Podľa portálu theguardian.com  sa nová sieť bude volať Jack´s podľa zakladateľa Tesca Jacka Cohena. Tesco podľa informácií portálu prinútilo podpísať svojich zamestnancov a dodávateľov dohodu, na základe ktorých nebudú zverejňovať informácie o novom diskontom reťazci. 

Na britskom trhu má byť nový reťazec konkurenciou k nemeckým predajniam Lidl a Aldo, ide teda o diskontný reťazec, ktorý bude lákať zákazníkov na nízke ceny. Podľa údajov spoločnosti Kantar Worldpanel  na britskom trhu kontrolujú v súčasnosti nemecké reťazce viac ako 13 percent trhu s potravinami. Pred štyrmi rokmi to bolo 9 percent. Podľa analytika spoločnosti Shore Capital Cliva Blacka  sa očakáva, že Jack´s  bude zahŕňať 100 obchodov vrátane približne šesťdesiatich malých supermarketov "Metro", ktoré dnes prežívajú.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.