Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.09.2018, 10:51

Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej

Hovorí Petra Novotná zo Slovak Telekomu.

Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej
Zdroj: archív

Predstavujeme inšpiratívnych spíkrov, ktorí vystúpia na konferencii Online Summit 2018. Nenechajte si ujsť najúspešnejšie príbehy značiek v online.

Zdroj: Telekom

Petra Novotná
Marketing Communication Sr. Manager
Slovak Telekom


Prichádzate s upraveným pozicioningom značky v rámci skupiny Deutsche Telekom. Čo konkrétne táto úprava znamená?

Nový pozicioning „Be part of now“ reflektuje vývoj v spoločnosti a dopĺňa stále platný claim „Zažime to spolu“. Uvedomujeme si, že moderné technológie prinášajú neuveriteľné možnosti. Už to nie je o tom, čo budú schopné ponúknuť v budúcnosti, ale o tom, že už dnes poskytujú nespočetné možnosti v rôznych oblastiach. Prostredníctvom digitálnych technológií chceme posúvať ľudí a celé Slovensko dopredu. Snažíme sa predovšetkým o dve veci. Určite chceme inšpirovať. Ukázať, v čom dokážu byť technológie užitočné, nielen jednotlivcom, ale aj celej spoločnosti. Druhá vec je, aby sme technológie a ich možnosti sprístupnili čo najväčšiemu počtu ľudí. Tam je to o budovaní infraštruktúry, internetu aj v tých odľahlejších oblastiach.

Profilácia Telekomu ako značky dosiaľ nebola výrazná. Potrebujete profilovať značku. Čo chcete dosiahnuť?

Telekom ako súčasť skupiny Deutsche Telekom patrí k najvýraznejším slovenským brandom s jasne odčítateľným posolstvom. Naším dlhodobým cieľom je ukázať, že naše služby dokážu zlepšiť kvalitu života každému a sú dostupné pre všetkých. S Petrom Saganom a so značkou S4GAN sme si privlastnili líderstvo v poskytovaní 4G siete a spolu s ním sa nám úspešne podarilo penetrovať message „V najlepšej sieti nič nie je nemožné“. S Bekimom posolstvo v zásade nemeníme, ale ukazujeme ďalšie možnosti, ktoré prinášame.

 
Tvárou nového komunikačného konceptu sa teda stal Bekim. Ako sa mení vnímanie Telekomu vďaka novej komunikácii? Respektíve, ako chcete, aby bol vnímaný?

Bekim aj Sagan patria k unikátom, každý vo svojej oblasti. Touto výmenou nám nešlo o zmenu vnímania našej značky, ale o snahu posunúť sa ďalej a viac sa priblížiť bežným ľuďom. Bekim so svojím príbehom doslova stelesňuje to, čo chceme zákazníkom povedať: Dnes má každý na dosah oveľa viac možností než kedykoľvek predtým, aby dokázal niečo výnimočné. Stačí povedať ÁNO a nič nie je nemožné.

Na konferencii Online summit sa dozvieme okrem iného aj to, ako vznikala myšlienka o spolupráci s Bekimom ako influencerom. Ale aj to, aké mantinely prináša spolupráca s majstrom sveta - s Petrom Saganom a s jedným najcharizmatickejším influencerom Bekimom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.