Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.09.2018, 10:49

Instagram predstavil shopping tab. Novú príležitosť pre značky

Novinku uviedol včera.

Instagram predstavil shopping tab. Novú príležitosť pre značky
Zdroj: Adweek

Nehovoríme o samostatnej aplikácii na nakupovanie, ale o takzvanom shopping tab, záložke s ponukami na predaj. Novinkou Instagram potvrdzuje, že to myslí s e-commerce vážne. Do svojej aplikácie prináša ešte viac príležitostí na predaj a teraz pridal do sekcie Explore záložku na nakupovanie.

Zdroj: Verge

​Do sekcie Explore prichádza denne 200 miliónov používateľov, ktorým sa už dávnejšie upravuje ponuka podľa toho čo vyhľadávajú a najviac ich zaujíma. Tak sa z nich stávajú potencionálni nákupcovia.

Instagram okrem pridania ikonky na nakupovanie umožnil predajcom používať v Stories nálepky, ktorými umožní preklik na nákup priamo z príbehu používateľa. Po kliknutí si bude môcť používateľ prezerať ďalšie fotografie produktu a detaily.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.