Business Factory
StoryEditor

Business Factory otvára piatu pobočku, bude v Bratislave

24.09.2018, 13:31
Autor:
pzpz
Digitálna agentúra má vlastnú technologickú platformu ROI Hunter.

Digitálna agentúra Business Factory vstupuje na slovenský trh a klientom sa chystá ponúknuť šikovnú a efektívnu reklamu na Facebooku. Agentúra je jediný oficiálny Facebook Marketing Partner v strednej a východnej Európe pre oblasť reklamných technológií. Svojim klientom chce vďaka reklamnej platforme ROI Hunter poskytnúť výkonnostné reklamy založené na relevantných dátach a vysoko kvalitnom know-how.

 Rozhodnutie vstúpiť na slovenský trh vysvetľuje CEO Business Factory Karel Tlusťák: “Analýzou slovenského trhu sme zistili, že agentúry a marketingové aktivity v oblasti Google Ads sú na Slovensku na vysokej úrovni, ale Facebook je často iba doplnková časť marketingového mixu. My naopak vnímame Facebook ako jeden z najsilnejších kanálov marketingu s vysokou návratnosťou investície a naše výsledky to potvrdzujú.”

Pobočku v Bratislave povedie Business Development Manager Kristína Hoštáková, ktorá má už radu skúseností s fungovaním brnenskej pobočky aj samotným výkonnostným marketingom. Cieľom pobočky v Bratislave je poskytnúť klientom možnosť, ako ich biznis posunúť vďaka výkonnostnej reklame žiadúcim smerom. “Facebook na Slovensku hodnotíme ako významný priestor pre dobrú a relatívne lacnú reklamu, pretože kvalitné PPC reklamy na Facebooku zamerané na výkon tu ešte nevyužívajú potenciál, ktorý táto platforma poskytuje,” vysvetľuje Kristína Hoštáková.

"Mojou pozíciou je Business Developement - takže mojou úlohou je rozbehnúť agentúru na slovenskom trhu, byť k dispozícií novým SK klientom a pomôcť im s prípadnými problémami. Taktiež zabezpečiť edukáciu trhu najmä v oblasti FB reklamy - čo je pre nás, ako Facebook Marketing Partnera veľmi dôležité. Na základe toho chceme v blízkej budúcnosti usporiadavať na SK marketingové vzdelávacie akcie - posedenia, konferencie, či prednášky - o novinkách vo svete reklamy, Facebooku apod. Chceme na Slovensko priniesť to, čo tu ešte nie je. Takže mojou úlohou je dať do povedomia aj technológie, ktoré dokážu inzerovať s funkciami nad možnosti FB managera (napr. ROI Hunter). Prípadne uviesť na trh kampane, ktoré na SK ešte nikto nerobí. resp. málokto - napr. prepojenie online a offline - minulý týždeň sme na túto tému v Prahe organizovali prednášku pre retail predajcov, na ktorú prijal naše pozvanie prísť prezentovať Pavel Tekel - priamo z Facebooku z Dublinu. Mala veľmi dobré referencie, a preto sme sa rozhodli niečo podobné usporiadať aj v Bratislave, kam nás príde pán Tekel podporiť tiež. Na túto tému budeme prednášať aj na  Online SummiteVšetky ostatné funkcie sú pre zatiaľ zaistené z naše centrály v Brne," doplĺňa Hoštáková.

Vďaka partnerstvu s Facebookom sú klienti Business Factory vždy o krok ďalej. Facebook umožňuje svojim partnerom využívať nové nástroje pre testovanie a automatizáciu, ktoré nie sú bežne k dispozícií. Agentúra má vlastnú technologickú platformu ROI Hunter, skúsenosti s globálnymi trhmi a inzerciu vo viac ako 60 krajinách po celom svete. Globálne know-how spája s lokálnymi potrebami klientov. Bratislava bude jej 5. pobočkou popri sídlach v Brne, Prahe, Varšave a Dubaji.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 11:24