Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.09.2018, 12:00

Hodnotenie Stratégií: Hodnotenie ovládla kampaň Tajomstvo pravého kávičkára

Agentúrou mesiaca sa stáva MarkBBDO.

Hodnotenie Stratégií: Hodnotenie ovládla kampaň Tajomstvo pravého kávičkára
Zdroj: Youtube

Predstavujeme práce, ktoré získali na augustovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.

Zaraguza prihlásila jednu prácu v dvoch kategóriách a v oboch získala najvyšší počet bodov. Okrem toho po dlhom čase nahradila šampióna mesiaca – November ´89 naživo – prácu, ktorá dostala zatiaľ najviac bodov zo všetkých prihlásených v tomto roku. Kategóriu TV ovládol spot od Orangeu, ktorý promuje Orange TV a variácie loga PSS zaujali najviac porotcov v kategórii print. Hodnotiaci ocenili aj originálny nápad OOH reklamy piva Excelent, ktoré skrášlilo Obchodnú ulicu v Bratislave street artom. ŠKODA si pre svojich fanúšikov pripravila predstavenie nového modelu auta a súťaž o lístky na letecké dni v jednom na Facebooku prostredníctvom livestreamu. Potenciálnych predplatiteľov denníka SME oslovovala farebná bannerová reklama, ktorá upozorňovala na to, že korupcia si užíva aj v lete.

Kategória: TV spot

Prichádza najzábavnejšia TV od Orangeu

Agentúra Wiktor Leo Burnett dostala od Orangeu zadanie na promo novej služby Orange TV a jej obsahu, s dôrazom na to, že je pre celú rodinu a dostupnú na celom Slovensku. Kreatívny tím z agentúry vytvoril svet Orange TV v podobe tematického zábavného parku a tak priniesol divákom TV autentickú reklamu, ktorá sprostredkovala želanú informáciu.

Klient: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Martin Ondrušek, Ivo Zemanovič, Richard Lang
Strategy director: Michal Kopriva
Copywriter: Marek Surovec, Juraj Dvorecký
Account manager: Daniela Arpová, Lenka Karolčíková

Kategória: Online video

Tajomstvo pravého kávičkára

Diskusie o tom, kto pije akú kávu podporila kampaňou o tolerancii pre Popradskú kávu reklamná agentúra Zaraguza. Vtipnými scénkami a trefným vystihnutím stále sa opakujúcich fráz spojených s kávou sa stala zapamätateľnou a online video rýchlo šíriteľným na internete. Hodnotiaci na práci ocenili exekúciu a zábavné prevedenie celej kampane. Práca získala najvyšší počet bodov aj v kategórii Online kampaň.

Klient: Baliarne obchodu Poprad, a. s.
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Michal Pastier, Jaroslav Vígh
Account manager: Jaroslava Huljaková, Marián Záhorec

Kategória: Print

Logohry s prerábkami

Respect APP pokračuje vo vytváraní variácií loga PSS, ktoré prepojili s témou bývania a rekonštrukciou. Cieľom bolo odkomunikovať úvery na bývanie s nízkymi splátkami. Jednoduché vizuály zaujali porotcov na júlovom Hodnotení v kategórii OOH a tentoraz boli pozmenené a najlepšie v kategórii print.

Zdroj: PSS

Zdroj: PSS

Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
Creative director: Lenka Slovák Bónová
Art director: Mykola Kovalenko
Strategy director: Yolka Udičová
Copywriter: Mirka Tibenská, Šimon Gál
Account manager: Veronika Knitlová

Kategória: Out of home

Obchodná môže byť Excelent

Pivná značka Excelent sa aj v outdoore snažila dodržať svoj claim #svojoucestou. Preto našla spolu s TRIAD-om spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a vyniknúť. V centre mesta si vytypovala priestor, na ktorom vynikne prepracovaný street art od domácich umelcov a verejnosti pripomenie, že nie každé miesto je vhodné na bilbordy.

Klient: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a. s.
Agentúra: TRIAD Advertising
Creative director: Viktor Feher, Samuel Velebný
Art director: Viktor Feher, Samuel Velebný
Strategy director: Ján Papač
Copywriter: Roman Hríbik, Martin Luther, Zuzana Martiniaková
Account manager: Zuzana Tvarošková, Jural Ličko

Kategória: Banner

Letné predplatné

Spropagovať letné predplatné denníka SME dostala za úlohu Istropolitana Ogilvy, ktorá v online banneroch vystihla podstatu zamerania titulu. Potenciálnych predplatiteľov oslovovala farebnými pohyblivými vizuálmi, ktoré sa zmenili na čiernobiele a pripomenuli, že korupcia si užíva aj v lete a podvod miluje uvoľnené leto.

Zdroj: Petit Press
Zdroj: Petit Press

Klient: Petit press
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Art director: Martin Melicherčík
Strategy director: Juraj Plánovský
Copywriter: Rado Olos
Account manager: Lenka Michálková

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné júnové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v septembrovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.