StoryEditor

St. Nicolaus otvára vlastné predajne s alkoholom. Na sídliskách

25.09.2018, 12:12
Autor:
rmrm
Koncept úplne novej značky Pán sused vytvorila agentúra Generations.

Spoločnosť St. Nicolaus-trade prichádza s novým konceptom vlastných predajní. Ide o malé predajne alkoholu s názvom Pán sused, ktoré budú situované na sídliskách. Autorom konceptu je brandingová agentúra Generations.

Zadanie klienta približuje Daniel Bradáč Managing Partner Generations: „Zadanie bolo vytvoriť úplne novú značku predajní s alkoholom na frekventovaných miestach, ktorá bude relevantná pre cieľovú skupinu - čo sú všetci ľudia žijúci v mestách na sídlisku. Chceli sme vytvoriť značku s emóciou pre ľudí a zároveň prostredie, v ktorom sa bude dobre podnikať.“Agentúra vytvorila značku Pán sused, s ktorou sa, podľa slov Daniela Bradáča, vie stotožniť každý, kto býva na sídlisku.

„Pán sused je stelesnením značky, ktorá je pre každého relevantná, ktorú si vie každý zapamätať, každý ju má vo svojom živote a okolí. Keď je niekto Pán sused, tak to už znamená, že ho pozná celé okolie, starší obyvatelia aj mladší. Chodia si k nemu po radu, na drink alebo len tak sa vyrozprávať. Nápad logoytpu fľašky s klobúkom len podčiarkuje a vyjadruje túto ideu,“ hovorí o uvažovaní agentúry Daniel Bradáč

Pán sused je súčasťou sídliska, života v ňom a to dá sa dlhodobo kreatívne rozvíjať, čo je pre komunikáciu dobrý základ.

„Vetu „Idem k susedovi" alebo „Som u pána suseda, miláčik" použil už každý z nás a rovnako podobné ďalšie situácie sa priam ponúkajú. „Som váš nový sused, prídite na kus reči alebo na pohárik. Tento koncept je skutočne dlhodobý. Dokonca vieme, že klient podľa nami vytvoreného pozicioningu značky vyberal ľudí do predajne, aby to boli jednoducho susedia,“ dodáva Daniel Bradáč. Generations Generations

01 - Modified: 2023-12-19 09:18:20 - Feat.: - Title: Budovanie brandu a firemnej kultúry je "top down" proces. Bez CEO to firma nezvládne 02 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 03 - Modified: 2022-09-13 08:12:20 - Feat.: - Title: Kreatívu značky Cupra bude aj v ďalšom období viesť Generations 04 - Modified: 2022-03-18 09:14:24 - Feat.: - Title: Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022) 05 - Modified: 2021-07-06 16:52:52 - Feat.: - Title: Firmy vtrhli ľuďom do obývačiek. Podstatné sú štyri kľúčové veci
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 14:39