Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.09.2018, 10:50

Takto vyzerá reklama, keď sa preloží copywriting. Mall reklamou promuje výpredaj

„Čo je na svete najširšie? Naša Pepinka.“

Takto vyzerá reklama, keď sa preloží copywriting. Mall reklamou promuje výpredaj
Zdroj: Mall.sk

Obchod MALL.sk nasadil do televízií novú reklamu. V krátkom spote sa objavia deti, ktoré mladej moderátorke odpovedajú na otázku „Čo je na svete najširšie?“. Mladí respondenti odpovedajú rôzne: tatova plešina, alebo prasiatko Pepinka. Slovná hračka ´čo je najširšie´ prejde do oznamu, že najširšia je ponuka na MALL.sk. Reklama pravdepodobne nemá slovenský pôvod, je len preložená zo susedného jazyka. Na príprave sa podieľala agentúra Publishers, a pre slovenský trh spolupracovala s agentúrou Loco v úzkej spolupráci s CZ a SK inhouse tímom. V každom prípade je spot z kategórie "čudných".

Pozrite si reklamu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.