Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.09.2018, 08:20

Poslucháči rádia Europa 2 sa dostávajú do nenormálnych situácií

Na tejto myšlienke postavila agentúra Core4 jeho imidžovú kampaň.

Poslucháči rádia Europa 2 sa dostávajú do nenormálnych situácií
Zdroj: Core4

Zadaním pre agentúru Core4 bolo pripraviť imidžovú kampaň, ktorá odkomunikuje rádio Europa 2 ako nenormálne dobré rádio a zaujímavým spôsobom ukáže, ako veľmi vie hudba ovplyvňuje život poslucháča.

Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví“, hovorí Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka rádia Europa 2.

Pri dobrej hudbe sa podľa agentúry ľudia zvyknú odviazať a robiť veci, ktoré by za normálnych okolností do takej miery nerobili - zrazu sa omnoho dlhšie sprchujú, vydržia dlhšie cvičiť a podobne. Kampaň preto upozorňuje ľudí, že počúvanie nenormálne dobrej hudby z rádia Europa 2 ich môže dostať do nenormálnych situácii. A to pretavila aj do vizuálov.

Zdroj: Core4

 „Keďže jedným z prvkov, kvôli ktorému sa z rádia stáva nenormálne dobré rádio je určite aj hudba, ktorú hrá, rozhodli sme sa ľudí upozorniť na dôsledky, ktoré môžu nastať, ak sa do nej započúvajú naplno. Do vizuálov sme vytiahli tri najtypickejšie situácie a trochu ich „nafúkli“. Výsledkom je séria uletených vizuálov, ktoré pracujú s insightom, ktorý poznáme komplet všetci“, hovorí Ivana Pacoňová, Creative Director, Core4

Zdroj: Core4

Vizitka kampane

Názov práce: Zapínaš nás na vlastné riziko
Klient: Europa 2
Creative Director: Ivana Pacoňová
Art Director: Adrian Juriga
Copywriter: Lukáš Lukonič, Ivana Pacoňová
Account manager: Dávid Vojčák
Photoshoot: Woont studio

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.