Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.10.2018, 12:30

Do súťaže Golden Drum sa prihlásilo desať slovenských agentúr

Pozrite sa, ktoré práce zabojujú o kov v slovinskej súťaži.

O cenu sa bude uchádzať aj pokračovanie minuloročnej kampane pre Kooperativu. Tentokrát Nočné Caraoke, ktoré vodičov vyrušilo špeciálne upravenou verziou vybraných skladieb a prinútilo spievať.
Zdroj: archív

Blíži sa Golden Drum, jedna z najvýznamnejších európskych súťaží kreatívnych reklám. To, ako obstáli jednotlivé práce, sa agentúry dozvedia v slovinskej Ľubľane od 17. do 19. októbra.

​Slovenských agentúr sme sa opýtali, ktoré práce do súťaže prihlásili.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.