Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
05.10.2018, 07:30

Lišiaci si už v kúpelni nemusia zavadzať. Vyriešila to za nich PSS

Nová reklama je z dielne Respect APP.

Lišiaci si už v kúpelni nemusia zavadzať. Vyriešila to za nich PSS
Zdroj: Respect APP

V najnovšej kampani od agentúry Respect APP bojujú Lišiaci s priestorom - konkrétne s primalou kúpeľňou. V TV spote vidíme príklad situácie, ktorú môže malý priestor spôsobiť. Motív scénky z domácnosti a zväčšovania bývania sa tiahne celou kampaňou.

Po logohrách sa tak v produktovej kampani opäť dostali k slovu Lišiaci. „Chceli sme ukázať, aké kolízie môžu byť zapríčinené každodenným bojom o dostatok miesta v kúpeľni. Vďaka niektorému z výhodných úverov od Prvej stavebnej sporiteľne sa im však môžete pohodlne vyhnúť,“ vysvetľuje stratégiu Yolka Udičová, partnerka Respect APP.

Na OOH nosičoch a v printoch je do konceptu hravo zapojený aj headline - písmená sú vždy rozfúkané fénom, ktorým Líška v spote odfúkne Lišiakovi holiacu penu. Aj takýmto grafickým vyrušením môžu vizuály viac zaujať verejnosť.

Zdroj: Respect APP

Spoločné dobrodružstvá Lišiaka a jeho partnerky Líšky tak naďalej pokračujú. Spoty môžete zachytiť v televízií, na Youtube a v kinosálach vybraných kín, kde sa Lišiaci pohrali aj s formátom plátna. Kampaň dopĺňa mix banerov v online prostredí a digitálne citylighty. 

 

VIZITKA KAMPANE:

Agentúra: Respect APP
Creative Director: Lenka Slovák Bónová
Art Director: Mykola Kovalenko, Michal Kvasnica
Copywriter: Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Veronika Knitlová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.