Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.01.2022, 11:47

Nová šéfka TRIAD-U: Stále ma prekvapuje, aká je kreatíva subjektívna

Anna Ölvecká hovorí o tom, ako si užila svoju novú pozíciu a kam chce smerovať TRIAD pod jej vedením.

Nová šéfka TRIAD-U: Stále ma prekvapuje, aká je kreatíva subjektívna
Zdroj: TRIAD

V polovici minulého roka agentúra TRIAD oznámila, že do tímu prichádza Anna Ölvecká. Stala sa Executive Directorkou, z tejto pozície šéfuje agentúre TRIAD, ktorá si už tretíkrát od Stratégií prebrala ocenenie Agentúra roka. O svojom prvom polroku v TRIAD-e hovorí pre Stratégie.


Prečo ste sa rozhodli prijať ponuku TRIAD-u?
V agentúre Performics som bola dlho a už som rozmýšľala, že to, čo robím, asi nie je to, čo chcem robiť aj o desať rokov. Ako to väčšina z nás v marketingovom svete pozná, priebežne prichádzajú pracovné ponuky, ale pri žiadnej sa mi nerozbúchalo srdiečko. Keď mi zavolala Maru (Mitlíková, pozn. red.), vysvetlila situáciu v TRIAD-e a vlastne ma pozvala na pohovor, bola som nadšená. Strach z toho, či na tom mám, a zároveň radosť z možnosti byť súčasťou legendárnej partie ľudí v devínskej agentúre sa vo mne bili počas celého procesu výberu. Faktom však je, že ak by som videla inzerát na túto pozíciu, neprihlásila by som sa. Reklamný svet od mediálneho je dosť vzdialený, a to sa mi aj potvrdilo. Ďakujem Maru, Marekovi a Wosovi za ich odvahu.

Čo konkrétne vás pri kreatíve prekvapuje?
Robila som v mediálnych agentúrach a mediálne stratégie niekoľko rokov, mala som pocit, že ma už nič neprekvapí. Je pravda, že s kreatívou som nemala skúsenosti, aj keď s TRIAD-om som pravidelne spolupracovala vďaka rovnakým klientom. Poznala som ich prácu, ale nevedela som, ako to vnútri reálne funguje. Stále ma udivuje, ako veľmi intuitívna j

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.