Digital marketing academy záujemcom o titul Master of digital marketing už čoskoro otvorí bránu v priestoroch členskej agentúry Visibility v centre Bratislavy. Ešte stále máte možnosť sa registrovať a stať sa súčasťou ADMA digital marketing academy, no mali by ste sa poponáhľať, pretože miesta sa rýchlo míňajú. Máme k dispozícii posledných 5 miest.
Mentormi jednotlivých blokov budú dlhoročný odborníci vo svojej oblasti:
Miroslav Murgaš, Core4 – Web & Aplikácie
Miro profesijne vstúpil do onlinu ako web developer počas vrcholiacej dotcom bubliny v roku 1999. Počas štúdia informatiky na FEIke stál v roku 2001 pri zrode prvej slovenskej digitálnej agentúry – CORE 4, kde je spolumajiteľ a dodnes pôsobí ako CEO a CTO.
V priebehu kariéry pomáhal významným značkám (Allianz-Slovenská poisťovňa, Globtel/Orange Slovensko, VÚB) pri ich prvých krokoch v online prostredí. Zažil prvé obchody na našom online mediálnom trhu a niektoré z jeho riešení reklamných formátov “otravovali” život celej generácii slovenských používateľov.
Kreatívna tvorba – Michal Pastier, Zaraguza
Michal je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza na Slovensku a Čechách, a taktiež v prvej slovenskej naming agentúre GoBigname. Okrem toho aktuálne pomáha s marketingom spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.
Michal bol v roku 2016 zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Financial Times a Google. Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30.
Stratégia digitálnej komunikácie – Peter Šebo, PS:Digital
Peter študoval na EUBA, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Je autorom a spoluautorom viacerých konferencií ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení – FbRulezz a najväčšej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ.
Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.
Sociálne médiá – Marek Didák, Hype
Marek je kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype. Začínal ako social media marketér a neskôr pôsobil ako konzultant pre malé a stredné spoločnosti. Ulietava si na najnovších digitálnych trendoch, čo sa odráža aj v pravidelnej relácii #DigiNews, kde zhŕňa najpodstatnejšie novinky, ktoré sa udiali za posledný mesiac na internete.
Ešte tento týždeň predstavíme zvyšných piatich mentorov, na ktorých sa môžete v rámci ADMA digital marketing academy tešiť.