Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.10.2018, 14:48

Mentori, ktorí ťa povedú na ADMA digital marketing academy

Pozri sa, ktorí to sú.

Mentori, ktorí ťa povedú na ADMA digital marketing academy
Zdroj: ADMA

Digital marketing academy  záujemcom o titul Master of digital marketing už čoskoro otvorí bránu v priestoroch členskej agentúry Visibility v centre Bratislavy. Ešte stále máte možnosť sa registrovať a stať sa súčasťou ADMA digital marketing academy, no mali by ste sa poponáhľať, pretože miesta sa rýchlo míňajú. Máme k dispozícii posledných 5 miest. 

Mentormi jednotlivých blokov budú dlhoročný odborníci vo svojej oblasti:

Miroslav Murgaš, Core4 – Web & Aplikácie

Miro profesijne vstúpil do onlinu ako web developer počas vrcholiacej dotcom bubliny v roku 1999. Počas štúdia informatiky na FEIke stál v roku 2001 pri zrode prvej slovenskej digitálnej agentúry – CORE 4, kde je spolumajiteľ a dodnes pôsobí ako CEO a CTO.

V priebehu kariéry pomáhal významným značkám (Allianz-Slovenská poisťovňa, Globtel/Orange Slovensko, VÚB) pri ich prvých krokoch v online prostredí. Zažil prvé obchody na našom online mediálnom trhu a niektoré z jeho riešení reklamných formátov “otravovali” život celej generácii slovenských používateľov.

Kreatívna tvorba – Michal Pastier, Zaraguza

Michal je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza na Slovensku a Čechách, a taktiež v prvej slovenskej naming agentúre GoBigname. Okrem toho aktuálne pomáha s marketingom spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.

Michal bol v roku 2016 zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Financial Times a Google. Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30.

Stratégia digitálnej komunikácie – Peter Šebo, PS:Digital

Peter študoval na EUBA, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Je autorom a spoluautorom viacerých konferencií ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení – FbRulezz a najväčšej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ.

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.

Sociálne médiá – Marek Didák, Hype

Marek je kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype. Začínal ako social media marketér a neskôr pôsobil ako konzultant pre malé a stredné spoločnosti. Ulietava si na najnovších digitálnych trendoch, čo sa odráža aj v pravidelnej relácii #DigiNews, kde zhŕňa najpodstatnejšie novinky, ktoré sa udiali za posledný mesiac na internete.

Ešte tento týždeň predstavíme zvyšných piatich mentorov, na ktorých sa môžete v rámci ADMA digital marketing academy tešiť.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.