Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.10.2018, 09:46 Aktualizované dňa 05.11.2018 o 12:34

Prvý ročník Young Marketer vám môže zabezpečiť letenku do Cannes na Young Marketers Academy

Uzávierka vypracovania zadania je už o šesť dní- 11. novembra 2018.

Prvý ročník Young Marketer vám môže zabezpečiť letenku do Cannes na Young Marketers Academy
Zdroj: SLSP

Štartuje prvý ročník súťaže Young Marketer pre všetkých nadšených marketérov do 30 rokov. Súťažnou úlohou je vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2019. Organizátorom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou.

Peter Holík, Head of Marketing Communications Slovenská sporiteľňa približuje zadanie súťaže Young Marketer

​Zúčastniť sa môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany, rovnako tak študenti vo veku 30 a menej rokov. Stačí vypracovať marketingovú a komunikačnú stratégiu pre oblasť sociálneho bankovníctva v rámci programu KROKZAKROKOM pre neziskové organizácie. Hlavnou cenou je účasť na študijnom pobyte Young Marketers Academy v rámci prestížneho festivalu Cannes Lions 2019, vrátane letenky a ubytovania. Uzávierka vypracovania zadania je 11. novembra 2018. Víťaz bude oznámený 30. novembra 2018 na vyhlasovaní výsledkov Effie 2018. Viac o súťaži sa dozviete na www.effie.sk/young-marketer

TERMÍNY

  1. októbra 2018 Zverejnenie zadania na www.effie.sk/young-marketer
  2. novembra 2018 Uzávierka pre doručenie súťažnej práce /youngmarketer@kras.sk/
  3. novembra 2018 Zverejnenie shortlistu
  4. novembra 2018 Vyhlásenie výsledkov súťaže

jún 2019 Študijný pobyt pre víťaza Young Marketers Academy v Cannes

VIAC O SÚŤAŽI

  • Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska a partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa a.s.
  • Slovenská sporiteľňa pripravila zadanie (s úlohou na vytvorenie marketingovej a komunikačnej stratégie pre oblasť sociálneho bankovníctva – propagovanie programu KROKZAKROKOM pre neziskové organizácie.
  • Súťažiť môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany a študenti vo veku 30 a menej rokov (narodení 22. júna 1988 a neskôr). Do súťaže sa nesmú zapojiť zamestnanci SLSP a reklamných agentúr Zaraguza a Wavemaker.
  • Do 11.11.2018 musí súťažiaci poslať vypracované zadanie v elektronickej forme na emailovú adresu youngmarketer@sk. Maximálny rozsah je 5 strán v pdf, veľkosť súboru do 20 MB.
  • Odborná porota zložená zo zástupcov SLSP a združenia Ľudia z Marketingu vyberie do 26. novembra 2018 tri najlepšie práce t.j. 3 nominovaných na víťaza. Víťaznú prácu a víťaza oznámi dňa 30. novembra 2018 na vyhlasovaní výsledkov Effie 2018.
  • Víťaz sa zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas festivalu Cannes Lions 17.-22. júna 2019, ako jeden z 30 účastníkov z celého sveta.
  • Hlavná cena pokrýva letenku, ubytovanie a študijný pobyt v Cannes v júni 2019

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.