Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.10.2018, 09:46

Prvý ročník Young Marketer vám môže zabezpečiť letenku do Cannes na Young Marketers Academy

Uzávierka vypracovania zadania je 11. novembra 2018.

Prvý ročník Young Marketer vám môže zabezpečiť letenku do Cannes na Young Marketers Academy
Zdroj: SLSP

Štartuje prvý ročník súťaže Young Marketer pre všetkých nadšených marketérov do 30 rokov. Súťažnou úlohou je vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2019. Organizátorom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou.

Peter Holík, Head of Marketing Communications Slovenská sporiteľňa približuje zadanie súťaže Young Marketer

​Zúčastniť sa môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany, rovnako tak študenti vo veku 30 a menej rokov. Stačí vypracovať marketingovú a komunikačnú stratégiu pre oblasť sociálneho bankovníctva v rámci programu KROKZAKROKOM pre neziskové organizácie. Hlavnou cenou je účasť na študijnom pobyte Young Marketers Academy v rámci prestížneho festivalu Cannes Lions 2019, vrátane letenky a ubytovania. Uzávierka vypracovania zadania je 11. novembra 2018. Víťaz bude oznámený 30. novembra 2018 na vyhlasovaní výsledkov Effie 2018. Viac o súťaži sa dozviete na www.effie.sk/young-marketer

TERMÍNY

  1. októbra 2018 Zverejnenie zadania na www.effie.sk/young-marketer
  2. novembra 2018 Uzávierka pre doručenie súťažnej práce /youngmarketer@kras.sk/
  3. novembra 2018 Zverejnenie shortlistu
  4. novembra 2018 Vyhlásenie výsledkov súťaže

jún 2019 Študijný pobyt pre víťaza Young Marketers Academy v Cannes

VIAC O SÚŤAŽI

  • Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska a partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa a.s.
  • Slovenská sporiteľňa pripravila zadanie (s úlohou na vytvorenie marketingovej a komunikačnej stratégie pre oblasť sociálneho bankovníctva – propagovanie programu KROKZAKROKOM pre neziskové organizácie.
  • Súťažiť môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany a študenti vo veku 30 a menej rokov (narodení 22. júna 1988 a neskôr). Do súťaže sa nesmú zapojiť zamestnanci SLSP a reklamných agentúr Zaraguza a Wavemaker.
  • Do 11.11.2018 musí súťažiaci poslať vypracované zadanie v elektronickej forme na emailovú adresu youngmarketer@sk. Maximálny rozsah je 5 strán v pdf, veľkosť súboru do 20 MB.
  • Odborná porota zložená zo zástupcov SLSP a združenia Ľudia z Marketingu vyberie do 26. novembra 2018 tri najlepšie práce t.j. 3 nominovaných na víťaza. Víťaznú prácu a víťaza oznámi dňa 30. novembra 2018 na vyhlasovaní výsledkov Effie 2018.
  • Víťaz sa zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas festivalu Cannes Lions 17.-22. júna 2019, ako jeden z 30 účastníkov z celého sveta.
  • Hlavná cena pokrýva letenku, ubytovanie a študijný pobyt v Cannes v júni 2019

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.