Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.10.2018, 11:34

2create pripravila pre Staropramen výpravu za „Pražským pokladom“

Zúčastnili sa jej stand-up komici – Ján Gordulič, Simona Salátová a Gabo Žifčák.

2create pripravila pre Staropramen výpravu za „Pražským pokladom“
Zdroj: 2create

Štyri dni na cestách, tri sudy piva, traja stand-up komici a jeden cieľ – doviesť „Pražský poklad“ z Prahy na Slovensko. Reklamná agentúra 2create touto interaktívnou aktivitou odštartovala jesennú kampaň Dni pražského piva pre značku Staropramen.

Netradičnú pivnú cestu pod názvom Pražský podklad mohli fanúšikovia značky Staropramen nielen sledovať na sociálnych sieťach, ale ju aj priamo ovplyvňovať. Traja známi slovenskí stand-up komici – Ján Gordulič, Simona SalátováGabo Žifčák – sa vydali na cestu z Prahy do Bratislavy, aby nakoniec slávnostne narazili prinesené sudy piva za prítomnosti generálneho riaditeľa Staropramen Slovensko Štefana Fintu.

Po ceste si komici vyskúšali, aké je to byť predmetom situačného humoru. Denne boli postavení pred viacero kurióznych výziev zadaných klientom či samotnými fanúšikmi. Jednou z nich bolo napríklad objednanie si piva neexistujúcou rečou, v inej zas museli zjesť pivné kvasnice.

Výzvy boli prostredníctvom live streamu vysielané na Facebooku Staropramen. Autentické zápisky z výpravy s exkluzívnym contentom uvidia fanúšikovia na sociálnych sieťach už v najbližších dňoch. 

Výprava Pražský poklad je súčasťou promovania akcie Dni pražského piva, ktorá aktuálne prebieha v 160 prevádzkach čapujúcich značku Staropramen na Slovensku. Hostia v rámci podujatia nájdu v menu rozšírenú ponuku pražských ležiakov, aké bežne za barom nekúpia. Hviezdy slovenského stand-upu budú so sudmi putovať ďalej po vybraných prevádzkach Staropramen.

 „Dni pražského piva sa u slovenských fanúšikov tešia veľkému záujmu,“ pochvaľuje si Tomáš Matuška, brand manager Staropramen Slovensko. „Nepochybujem, že je to hlavne kvalitou produktu, ale určite má na tom zásluhu aj invenčnosť a neošúchané nápady nášho slovenského komunikačného tímu. Tak ako pri minulých projektoch, aj teraz sme si potvrdili, že spolupráca s 2create je správna voľba. Vďaka ich know-how v zacieľovaní aktivít a angažovaní vhodných influencerov sa nám dlhodobo darí napĺňať víziu našej spoločnosti – stať sa prvou voľbou pre našich zákazníkov a spotrebiteľov.“

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.