StoryEditor

Creative week: Virálne online videá septembra

12.10.2018, 11:41
Autor:
pzpz
Predstavujeme príklady prác slovenských agentúr.

Kategória online video na septembrovom Hodnotení Stratégií prekonala očakávania a spustila niekoľko diskusií. Pozrite si prehľad videí, ktoré sa o to zaslúžili. Predstavujeme top práce.

Zaraguza zaujala videom, ktoré promuje launchovaciu kampaň na nové knižné vydavateľstvo Lindeni. Na trh bude prinášať tak kvalitnú literatúru, že ju nebudete chcieť pustiť z rúk. Preto každodenné činnosti budete robiť nohami.

Najnovšiu prácu od TRIAD netreba predstavovať, väčšina internetovej verejnosti video s vysokou pravdepodobnosťou videlo. Ide o video pre klienta Absolut a jeho nový komunikačný koncept. Témou videa je fakt, že Slovensko je už dávno farebné. Väčšina Slovákov si nevie predstaviť, že Slovák môže byť farebný a že  sú medzi nami tisíce Slovákov, ktorí nevyzerajú ako Slováci. A cez nich vo videu vyzvali k tolerancii.

Ak ste zachytili videá od MagnyIstropolitany Ogilvy, kde riaditeľ humanitnej organizácie nahovára známe osobnosti ako Václava Miku, Sajfu alebo Evelyn, aby nechali kariéru a išli pomáhať do Južného Sudánu, toto je pokračovanie. Raper Vec sa na to dal.

 Ako to dopadlo sa dočítate tu:

​Agentúra PS:Digital nasadila do online video pre Tatra Banku. Cieľom kampane je búrať predsudky o drahej banke a komunikovať správu, že banka rozumie aj menším podnikateľom a má pre ich biznis výhodný úver. Spot zaujal eleganciou, jednoduchosťou a jasným odkomunikovaním posolstva.

MADE BY VACULIK varí s Morca-Dellou a Gizkou Oňovou, ktorá má pod dohľadom stravovanie mladých. Ako vhodnú alternatívu predstavuje produkt Tatrakonu Poprad v sérii online videí.

Na záver ešte jedna práca PS:Digital. V milom videu s obsadením detských hercov sa dozvedáme, koľko stoja jednotlivé školské pomôcky, a čo všetko sa dá nakúpiť za 50 eurový budget. Raiffeisen banka chce motivovať rodičov, aby si založili nový účet v banke koncom prázdnim alebo začiatkom školského roka a dostali ako benefit 50eur na nákup školských potrieb.

01 - Modified: 2019-08-30 07:34:20 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Vyhrala zelená Mágio pláž 02 - Modified: 2019-04-24 11:11:20 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Marec bol jeden zo silnejších mesiacov 03 - Modified: 2019-02-26 08:36:45 - Feat.: - Title: MARK BBDO sa stal agentúrou mesiaca vďaka kampani pre Ligu za duševné zdravie 04 - Modified: 2018-11-27 11:18:33 - Feat.: - Title: Strieborné reklamy tohto roka podľa Hodnotenia Stratégií 05 - Modified: 2018-11-24 04:49:46 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Október prial Istropolitane Ogilvy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 15:55