StoryEditor

Začneme pomáhať, až keď značky vytiahnu emotívne zbrane?

15.10.2018, 10:20
Autor:
pzpz
Pozrite si spot značky Vicks, ktorá motivuje k adoptovaniu detí s ochorením.

P&G v novom spote naviazala na kampaň „Touch of care“, ktorú predstavila minulý rok. Hlavnou hrdinkou vlaňajšieho príbehu bola Vicks adoptovaná transgender indickou mamou. Príbeh rozvíja myšlienku, že každý si zaslúži pocit, že je o neho postarané, a že sa aj on dokáže o niekoho postarať. O to sa v spote snaží aj mladá hrdinka, ktorá sa rozhodne študovať právo, aby v budúcnosti dokázala zabezpečiť určité práva pre transgender osoby. 

Tento rok je message rovnaká, spot zobrazuje emotívny príbeh Nishy, dievčiny so zriedkavou kožnou chorobou Ichthyosis. Táto choroba je vrodená a dokonca jej výskyt siaha aj na Slovensko. Rovnako ako v predchádzajúcom spote, rozprávačom príbehu je prvá osoba, teda ústredná postava, ktorá vyrozpráva svoj dojímavý príbeh. Adoptované dievča hovorí o tom, ako jej rodičia dožičili krásny život so súrodencami a plnohodnotným pocitom, že je o ňu postarané. Zobrali si ju do starostlivosti ešte ako bábätko, a stáli pri nej pri všetkých ťažkostiach, ktoré mala pri strete s verejnosťou. Kvôli vzhľadu totiž mnohokrát čelila výsmešným poznámkam, alebo čo i len zvláštnym pohľadom. Spot má motivovať rodičov, aby vďaka svojej sile starostlivosti zmenili život detí tak, ako to urobili Nishyny adoptívni rodičia.  

Tak ako prvý film, aj tento upozorňuje na starostlivosť a dôležité rodinné zázemie. Spot zdôrazňuje, že deti so špeciálnymi potrebami majú nízku úroveň osvojenia. V Indii bolo v uplynulom roku adaptovaných iba 42 sirôt so zdravotným postihnutím, tvorcovia spotu vychádzali z vyhlásenia Unicef. Pozrite si reálny príbeh dievčiny s menom Nish.

O kreatívu sa postarala agentúra Publicis Singapore.

01 - Modified: 2018-06-18 13:32:27 - Feat.: 0 - Title: Cannes 2018: Ako môže pomôcť reklama životnému prostrediu na ostrove v Pacifiku 02 - Modified: 2018-06-20 09:45:16 - Feat.: 0 - Title: Cannes 2018: Rozprávanie pomocou očí pre paralyzovaných získalo Grand Prix for Good
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:59