„Kaufland podporuje slovenských dodávateľov a ich číro slovenské výrobky. Dôraz kladie na tradíciu, kvalitu, čerstvosť, nemennú receptúru a poctivú kvalitu vo všetkých produktoch v produktovej rade „Z lásky k tradícii“. Touto radou chceme osloviť ľudí a upriamiť ich pozornosť na tradičné a poctivé slovenské produkty,“ hovorí Lucia Langová, vedúca úseku firemnej komunikácie Kauflandu.
Samotná kampaň „Z lásky k tradícií" bola rozdelená na 3 vlny, pričom v 3. vlne sa k PR komunikácii, inzercii, k POS a k TV produktovému spotu doplnil aj imidžový spot a online kampaň na sociálnych sieťach.
V spote sa zákazník prechádza s vozíkom medzi regálmi, keď zrazu k nemu priskočí Ján Francisci a zastaví jeho vozík. Začne mu ukazovať výrobky Z lásky k tradícii. Postupne prichádzajú ďalší Štúrovci - Ján Kalinčiak, Andrej Sládkovič. Andrej Sládkovič ukradne Jánovi Franciscimu pero z klobúka a začne ním písať ódu: „Mlieko, maslo, jogurty, nemožno mi vás neľúbiť.“ Na záver sa objaví Ľudovít Štúr, ktorý všetkému súhlasne prikyvuje a zákazník si vyberá produkt „Z lásky k tradícii“.
„Tradičná chuť, nemožno mi ťa neľúbiť! Produktová rada „Z lásky k tradícii“ prináša tradičné a poctivé slovenské výrobky od domácich dodávateľov vyrobené podľa pôvodných receptúr zo surovín pochádzajúcich len zo Slovenska milované generáciami a aj štúrovcami. Preto sme použili ako hlavných protagonistov v našej kampani štúrovcov - Ľudovíta Štúra, Jána Francisciho, Andreja Sládkoviča a Jána Kalinčiaka,“ dopĺňa Lucia Langová.Vizitka kampane Z lásky k tradícii: Andrej Sládkovič s Ľudovítom Štúrom stoja pred regálmi, Sládkovič s jogurtom v ruke zasnene pozerá, a hovorí: "Nemožno mi ťa neľúbiť“. Ľudovít Štúr mu podáva lyžičku k jogurtu, aby ho zjedol.
Názov spotu: Z lásky k tradícii
Kampaň: Z lásky k tradícii
Hudba/Autor produktového spotu: Družina
Reklamná agentúra: Respect APP
Realizačná agentúra/Produkcia: Hitchhiker Films
Mediamix: Prospekt, PR, TV, POS, online, BB