Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
31.10.2018, 09:00

„Daruj úsmev dvakrát“ vyzýva Úsmev ako dar v spolupráci s Kauflandom

Nový TV spot je z dielne agentúry Respect APP.

„Daruj úsmev dvakrát“ vyzýva Úsmev ako dar v spolupráci s Kauflandom
Zdroj: Kaufland

Kaufland prináša v spolupráci so Spoločnosťou priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar nový projekt „Daruj úsmev dvakrát“. Kúpou adventného kalendára s motívom vtáčika Kiwiho zákazníci Kauflandu urobia radosť hneď dvakrát, a to nielen svojmu vlastnému dieťaťu, ale ešte jednému – z detského domova. 

"Týmto projektom chceme prispieť na podporu dobrej veci, a to na pomoc deťom v detských domovoch s riešením situácií, ktoré sú pre nás úplne bežné a samozrejmé, ale pre ne neprekonateľné. Radi by sme im vrátili úsmevy na tváre. Veď čo je krajšie," dopĺňa Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. To je aj myšlienkou TV spotu, ktorý k tejto kampani pripravila agentúra Respect APP.

Motívom online kampane je vtáčik Kiwi, ktorý sa stratil a hľadá svoj domov. Na internetovej stránke Kauflandu bude postupne zverejňované, každú adventnú nedeľu, pokračovanie jeho príbeh s názvom "Kiwiho vianočné dobrodružstvo“.

Občianske združenie Úsmev ako dar pomáha už 35 rokov deťom z detských domov nájsť skutočný domov, či pri vytváraní toho svojho vlastného. Výťažok z predaja bude venovaný práve na pomoc týmto deťom.

Vizitka kampane:

Agentúra: Respect APP
Klient: Kaufland
Produkt: image
Realizácia: HITCHHIKER FILMS
Kampaň: Daruj úsmev 2x
Mediálne nasadenie: print, digital (web + Facebook), TV

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.