Kaufland prináša v spolupráci so Spoločnosťou priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar nový projekt „Daruj úsmev dvakrát“. Kúpou adventného kalendára s motívom vtáčika Kiwiho zákazníci Kauflandu urobia radosť hneď dvakrát, a to nielen svojmu vlastnému dieťaťu, ale ešte jednému – z detského domova.
"Týmto projektom chceme prispieť na podporu dobrej veci, a to na pomoc deťom v detských domovoch s riešením situácií, ktoré sú pre nás úplne bežné a samozrejmé, ale pre ne neprekonateľné. Radi by sme im vrátili úsmevy na tváre. Veď čo je krajšie," dopĺňa Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. To je aj myšlienkou TV spotu, ktorý k tejto kampani pripravila agentúra Respect APP.
Motívom online kampane je vtáčik Kiwi, ktorý sa stratil a hľadá svoj domov. Na internetovej stránke Kauflandu bude postupne zverejňované, každú adventnú nedeľu, pokračovanie jeho príbeh s názvom "Kiwiho vianočné dobrodružstvo“.
Občianske združenie Úsmev ako dar pomáha už 35 rokov deťom z detských domov nájsť skutočný domov, či pri vytváraní toho svojho vlastného. Výťažok z predaja bude venovaný práve na pomoc týmto deťom.
Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP
Klient: Kaufland
Produkt: image
Realizácia: HITCHHIKER FILMS
Kampaň: Daruj úsmev 2x
Mediálne nasadenie: print, digital (web + Facebook), TV