Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.10.2018, 09:21

PROKOP 2018: Najviac shortlistov má agentúra Seesame

Pozrite si, ktoré práce sa dostali na shortlist 9. ročníka súťaže najlepších PR projektov na Slovensku PROKOP 2018.

PROKOP 2018: Najviac shortlistov má agentúra Seesame
Zdroj: APRSR

Asociácia PR na Slovensku zverejnila zoznam prác, ktoré postúpili na shortlist súťaže PROKOP 2018. Zo 114 prihlásených prác postúpilo spolu 48  projektov. Najväčší počet nominácií, sedem, získala agentúra SEESAME Comunication Experts. 

Zdroj: APRSR

Zdroj: APRSR
Zdroj: APRSR

Shortlistované projekty si môžete pozrieť na www.prokop.online. O výsledkoch súťaže rozhodla  14-členná porota zložená z osobností PR brandže a renomovaných špecialistov z radov klientov, médií, online marketingu a neziskového sektora v zložení.

Na stránke  http://www.prokop.online/vstupenky si môžete  objednať vstupenky na slávnostné odovzdávanie cien, ktoré sa uskutoční 25. októbra 2018  v Moyzesovej sieni v Bratislave.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.