Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.10.2018, 15:16

O2 spája sily s ďalšími firmami. Spolu si pripomenú hodnoty 17. novembra

Tentokrát sa nebude pripomínať, ale ďakovať.

O2 spája sily s ďalšími firmami. Spolu si pripomenú hodnoty 17. novembra
Zdroj: TRIAD

O2 Slovakia v nadväznosti na minuloročné kampane k 17. novembru tento rok pripravilo sériu aktivít s názvom Tváre slobody na pripomenutie si novembrových udalostí. Cieľom kampane Tváre slobody bude poďakovanie nielen tým, ktorí stáli na tribúnach a ktorých tváre pozná celé Slovensko, ale aj ľuďom z davu, ktorí pred mnohými rokmi našli odvahu vyjsť do ulíc a vybojovať nám slobodu a demokraciu.

Pre Stratégie sa k pokračovaniu kampane vyjadril Martin Woska, Chief Creative & Strategy Director z TRIADu"Sloboda, ktorú sme spoločne vybojovali na námestiach nie je samozrejmosťou ani v dnešnej dobe a treba ju každoročne pripomínať. Navyše je hlboko zakorenená v DNA značky O2, ktorá ju v tento deň pripomenie už tretíkrát. Predošlé dve kampane patria z marketingového hľadiska k najúspešnejším kampaniam na Slovensku vôbec a to je ďalším dôvodom prečo to celé dáva zmysel."

K výzve podporiť túto aktivitu sa okrem Tesco Mobile opäť aj tento rok pripojilo O2 Czech Republic, ako aj firmy Martinus, Pelikan, Pixel Federation, Slido, Sygic a Websupport. O2 teraz vyzýva ostatné značky a firmy, ktorým záleží na hodnotách a odkaze 17. novembra, aby sa k ďakovaniu týmto „tváram slobody“ pridali, pretože len všetci spoločne dokážeme vytvoriť skutočný dopad. Zástupcovia firiem sa môžu ozvať cez e-mail pridajtesa@tvareslobody.sk.

 „17. november je pre nás veľmi silnou a dôležitou celospoločenskou témou. Už pár rokov neváhame každoročne pripomínať, že v tento deň sme získali veľa - demokraciu a slobodu, ktorá však v  mnohých oblastiach dodnes nie je samozrejmosť. Chceme v tom aj naďalej pokračovať a toto posolstvo odovzdávať ďalej, ako aj poďakovať tým, ktorým sa ďakovalo málo – ľuďom spod tribún. Je pre nás preto prirodzené spojiť sa aj s inými partnermi, ktorým záleží na tom, aby sa na tento dátum nezabudlo a aby sme si ho pripomínali všetci spoločne a rovnako pripomenúť si, aké je pre občiansku spoločnosť dôležité nebyť ľahostajný, ale zaktivizovať sa, keď je to potrebné,“ hovorí šéfka komunikácie O2 Slovakia Tereza Molnár. 

O kampani Tváre slobody

Kým po minulé roky sa kampane O2 k 17. novembru sústredili na pripomínanie si toho, čo všetko by sme bez novembrových udalostí nemali, tento rok bude nosnou témou kampane ďakovanie. Poďakovanie najmä ľuďom z davu, ktorí pred mnohými rokmi našli odvahu vyjsť do ulíc a vybojovať nám slobodu a demokraciu.

O2 preto vytvorilo unikátnu platformu Tváre slobody, ktorej ústrednou aktivitou bude web stránka www.tvareslobody.sk. Prostredníctvom nej je možné nielen nahliadnuť do príbehov ľudí, ale svojimi príbehmi aj prispieť. Dozvedieť sa, čo všetko museli obetovať ľudia, ktorí počas novembra a decembra 1989 neostali doma, ale vyšli do ulíc. Postupne budú pribúdať aj ďalšie aktivity a rovnako aj spoločné aktivity značiek, ktoré sa do kampane spolu s O2 zapoja.

Hľadáme „tváre slobody“

Do 17. novembra 2018 prebieha hľadanie „tvárí slobody“ a ich príbehov. Ak chcete, aby ľudia spoznali aj váš príbeh o tom, ako ste svojou troškou prispeli, pridajte ho na www.tvareslobody.sk, aby sme aj vám mohli všetci spoločne poďakovať za to, že žijeme v demokratickej a slobodnej krajine.

Minuloročná práca zožala úspech na prestížnej európskej súťaži efektivity Euro Effie 2018. Podarilo sa jej získať dva cenné kovy. V kategórii Carpe Diem získala agentúra zlatú Effie a v kategórii  IT/Telco - striebornú Effie. Obidve ocenenia získal TRIAD za prácu, ktorú navrhol pre klienta O2 - 17. november - Deň zabudnutej slobody. 

TRIAD oslovil aj porotu súťaže kreativity Golden Drum v kategórii Digital & mobile, za prácu Live from 1989 mu hodnotiaci venovali shortlist. 

Vizitka kampane: 

chief creative and strategy director: Martin Woska
creative director: Vlado Kurek 
art director: Marek Barančík, Csilla Polák
graphic designer: Michal Bajus
copywriter: Matúš Hliboký
account manager: Natália Mikušová
developer: Filip Barta, Ján Timoranský
social media manager: Martin Luther
motion designer: Viliam Jánošík

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.