StoryEditor

Čekovský opäť náboruje. Hovorí si Motivačný gauč

05.11.2018, 07:30
Autor:
pzpz
A láka ľudí pracovať do NN Životnej poisťovne.

Životná poisťovňa NN pokračuje v náborových kampaniach.  V minulom roku predstavila tri vlny náborovej kampane cez gamifikačný projekt „Čítaj mi z tváre“, ktorý vygeneroval množstvo nových NN poradcov. Novou kampaňou tak nadväzuje a rozvíja spoluprácu s Mariánom Čekovským. Tak, ako v predchádzajúcej kampani, ide o búranie mýtov a zlepšenie imidžu práce poradcov, a okrem toho aj nábor nových členov, a teda rozšírenie internej siete NN poradcov. 

Motivačný gauč Čeki vo videách vysvetľuje, aké je to pracovať pre NN a naučí aj „dôchodkovať“.

Poisťovňa spolupracovala na kampani s agentúrou digitask, ktorú vytendrovala vlani v lete. Ide o online kampaň, ktorá je nasadená na Facebooku, Instagrame a Youtube v podobe videí.

S agentúrou digitask spolupracovala Životná poisťovňa NN aj na letnej kampani, kde hlavným atribútom bola „Spoľahlivosť“. Tvárou bol tak, ako v aktuálnej kampani Čeki.

01 - Modified: 2019-04-25 09:22:42 - Feat.: - Title: Fúziu firemných kultúr NN Group a Aegon riadi agentúra Generations
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 03:33