StoryEditor

Kampaň Adoptuj kravičku má pokračovanie

05.11.2018, 13:11
Autor:
TSTS
Cieľom projektu je vypestovať u detí pozitívny vzťah ku zvieratám, prispieť k správnym stravovacím návykom a k zvýšeniu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska.

Koncom septembra bola v rámci kampane na podporu spotreby slovenských mliečnych výrobkov Adoptuj kravičku predstavená nová hra Adoptuj kravičku, ktorá u detí hravým a zároveň poučným spôsobom vytvára pozitívny vzťah k hospodárskym zvieratám a mliečnym produktom. Hra odzrkadľuje skutočnú realitu starostlivosti o kravičky a deti sa tak môžu stať naozajstnými farmármi.

Online kampaň Adoptuj kravičku je zameraná primárne na mamičky, ktoré majú v rámci rodiny najväčší nákupný potenciál. Hlavný nástroj kampane je séria troch online videí. Tie pracujú s insightom, že takmer každé dieťa chce domáce zvieratko a množstvo rodičov sa tohto kroku bojí. V novej hre sa tieto dva problémy dajú vyriešiť elegantným kompromisom – adopciou kravičky, o ktorú sa môžu starať v aplikácii kúpou slovenských mliečnych výrobkov,  a v rámci Dňa otvorených dní na slovenských farmách, ktorý sa organizuje raz ročne,  je možné adoptované kravičky aj priamo navštíviť.

Projekt je zároveň podporený stálou komunikáciou na sociálnej sieti Facebook a multikanálovou brandovou kampaňou v obsahovej sieti. Zároveň sa využívajú aj printové médiá, direct mailing a eventy.

„Mliečny fond už 11 rokov realizuje aktivity na podporu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska, vďaka ktorým sa za toto obdobie zvýšila priemerná ročná spotreba mlieka a mliečnych výrobkov na obyvateľa o 23 kg. Jednou z týchto aktivít je aj úspešný projekt Adoptuj kravičku,“ hovorí Stanislav Voskár, prezident Slovenského mliekarenského zväzu.

„Do projektu Adoptuj kravičku sa zapojilo 58 podnikov so svojimi 73 hospodárskymi dvormi, ktoré dali k dispozícii takmer 11 000 kravičiek na adopciu. Z nich sa dodnes adoptovalo takmer 3 300 kravičiek. V rámci Novej hry, v ktorej sa deti samy môžu stať ozajstnými mliečnymi farmármi, si už deti vytvorili viac ako 430 herných fariem. Vynovená hra odzrkadľuje skutočnú realitu starostlivosti o kravičky. Dieťa sa v hre naučí, že iba kravička, o ktorú je dobre postarané, dáva veľa mliečka. Že kravičky treba denne nakŕmiť, dať im napiť, podojiť a mlieko treba uskladniť. Surové nadojené mlieko v hre môžu predať a za získané bankovky si môžu vytvoriť vlastnú farmu a vyrábať aj slovenské mliečne výrobky,“ dodáva Margita Štefániková, riaditeľka Slovenského zväzu prvovýrobcov mlieka.

Vizitka kampane:

Digitálna agentúra: ecake
Executive director: Ladislav Ferenczi
Head of digital: Samuel Švolík
Head of social: Pavol Lelák
Client service director: Andrea Miklová
Produkcia: Be on Mind

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 19:11