Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.11.2018, 12:19

2create pridáva do svojho portfólia slovenský unikát

Ide o spoločnosť, ktorá ponúka možnosť investovať formou financovania výtvarných diel.

2create pridáva do svojho portfólia slovenský unikát
Zdroj: Art fin

Reklamná agentúra 2create preberá starostlivosť o marketingové aktivity spoločnosti ArtFin. Tá ako prvá na Slovensku ponúka investičnú príležitosť formou financovania výtvarných diel.

ArtFin prichádza s alternatívou k doterajším štandardným finančným produktom. Systém financovania výtvarných diel s obmedzením na jeden rok a s fixným 6-percentným výnosom približuje umenie investovať širokej verejnosti. Znalosť trhu s umením či kúpa výtvarného diela nie sú podmienkou.

Za ideou stojí tím skúsených ekonómov a galeristov na čele s Igorom Krejčím, ktorého znalosť slovenskej výtvarnej scény sa opiera o 15-ročnú prax v odbore. 

Základom stratégie je zmena paradigmy filozofie ArtFin. V komunikácii zdôrazňujú investično-finančný rozmer výtvarného diela bez toho, aby popierali jeho esteticko-zberateľskú hodnotu. „Cez peniaze a ich zhodnotenie ukazujeme ľuďom, že kvalitné výtvarné dielo je reálnym aktívom. Do systému sa vkladajú len diela autorov, ktorí majú cenové precedensy na verejnom trhu,“ vysvetľuje spolumajiteľ ArtFinu Igor Krejčí, pričom dodáva, že v druhom pláne je ambíciou ArtFinu doviesť klientov cez umenie investovať k umeniu ako takému. „Nabádame našich klientov, aby sa zaujímali, do čoho investovali. Z virtuálnej galérie ich pozývame do tej reálnej, kde im v prípade ich záujmu dielo, uložené bezpečne v trezore, ukážeme a ponúkneme k nemu výklad.“

Výber reklamnej agentúry bol podľa Krejčího dôležitým strategickým krokom. „Máme produkt, ktorému veríme a hľadali sme marketingových špecialistov, čo našej vízii porozumejú. Ľuďom v agentúre 2create plne dôverujeme, že nám tento produkt pomôžu lepšie zviditeľniť a výstižne odkomunikovať. Spoločne sa budeme usilovať ukázať, že investičný potenciál výtvarného umenia sa nekončí pri štandardnom modeli založenom na kúpe diela.“

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.