Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.11.2018, 11:24

Quatro prichádza s novou identitou a komunikačným konceptom z dielne THIS IS LOCCO

Nákupný festival nahrádza „Šikovné nakupovanie“, a nové logo aj obsah komunikácie značku viac identifikuje s materskou VÚB bankou.

Quatro prichádza s novou identitou a komunikačným konceptom z dielne THIS IS LOCCO
Zdroj: Quatro

VÚB prichádza pred Vianocami s novou kampaňou pre svoju dcérsku značku Quatro. Ide o prvú kampaň Quatro po tom, ako sa líderská značka na trhu splátkového predaja organizačne plne začlenila pod VÚB banku.

Kampaň po novom predstavuje značku ako šikovné nakupovanie.  TV spot zobrazuje mladú rodinku spolu s ďalšími milovníkmi akrobatických trikov nakupujúcimi v obchode s elektronikou vybrané produkty. Ide o elitných akrobatov, gymnastov, žonglérov či známu slovenskú sálovú cyklistku.

Cieľom novej kampane bolo vytvoriť zapamätateľný koncept, nadviazať na vysokú rozpoznateľnosť značky Quatro a udržať jej líderstvo v segmente splátkových spoločností. Zároveň to bola príležitosť odprezentovať napojenie na VÚB banku, pod ktorú značka v tomto roku prešla,“ hovorí riaditeľka marketingu VÚB banky Martina Hrivnáková.

Práve preto sa v TV spote objavuje známa tvár kampaní VÚB Banky Petra Polnišová.

​Autorom nového komunikačného konceptu je agentúra THIS IS LOCCO  „Bolo pre nás veľmi dôležité zachovať emóciu a jasnú priraditeľnosť značky Quatro. V TV spote sme ponechali známu pieseň Here We Go, no tentokrát sme jej dali nový sound vďaka mixu od Maiky Beatz. Celý spot sme koncipovali až klipovo,“ dodáva kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO Juraj Kováč.

Nové logo a identitu pripravil Tomáš Kompaník a o kľúčový vizuál sa postarala agentúra Istropolitana Ogilvy. Agentúra THIS IS LOCCO zastrešila TV Spot a online kampaň.

Kampaň má ambíciu predstaviť Quatro s novým vizuálnym a komunikačným dizajnom, s novým brand positioningom a novými hodnotami pre spotrebiteľa. Rovnako úlohou kampane je vizuálne a komunikačne primerane spojiť Quatro s VÚB bankou. Súčasne predstavuje konkrétnu ponuku pre spotrebiteľov, 0% úrok pri splatení tovaru do pol roka.

Zdroj: Quatro

Vizitka:
Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative director: Juraj Kováč
Art director: Jakub Šarvaic
Copywriter: Martin Polakovič, Dano Vachuna

Account manager: Juraj Rusnák
Strategy director:
Réžia: Roland Wraník
Kamera: Anna Smoronova

Produkcia: Globe Production
Postprodukcia: Stone PP
Zvuková postprodukcia: Stone PP
Hudba: CMH, M. Kachút, P. Graus, T. Zubák
Hudobné aranžmá: Maiky Beatz

Kľúčový vizuál:
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Art Director: Peter Hrevuš

Copywriter: Braňo Bezák 
Account: Juliana Priatková

Fotograf: Daniel Laurinc, Laurinc Studio

Postavenie značky Quatro na trhu

Quatro je dlhoročný líder v splátkovom predaji s najvyšším 60-percentným trhovým podielom a pre Slovákov je symbolom nakupovania na splátky.

Rozsiahly kvantitatívno-kvalitatívny prieskum o nakupovaní na splátky, ktorý pre VÚB a spoločnosť Quatro vypracovala spoločnosť United Consultants potvrdil, že nakupovanie na splátky už na Slovensku nie je primárne záležitosťou nedostatku finančných prostriedkov, ale rozumného manažovania rodinného rozpočtu. „Až tri pätiny spotrebiteľov využívajúcich služby najväčšej splátkovej spoločnosti Quatro uvádzajú, že by si mohli kúpiť tovar za plnú cenu, ale napriek tomu sa rozhodli pre nákup na splátky,“ potvrdila Martina Hrivnáková.

Práve nezaťažovanie bežného rodinného rozpočtu väčším výdavkom je najčastejšie uvádzaná odpoveď na otázku, prečo si spotrebitelia vybrali splátkový predaj - uviedlo to až 39 % oslovených zákazníkov spoločnosti Quatro.

Druhým najčastejším dôvodom uvádzaným Quatro spotrebiteľmi je to, že „nechcú míňať svoje finančné rezervy“ alebo „nechcú minúť usporené peniaze“, čo uviedol každý štvrtý oslovený.

Dominantný podiel z pohľadu veku spotrebiteľov tvoria aktívni ľudia vo veku 35 až 44 rokov. Tvoria takmer polovicu zákazníkov (45%). Klienti s maturitou alebo s vysokoškolským vzdelaním tvoria vyše 80 % zákazníkov značky Quatro.

Súčasne je Quatro jediným brandom na trhu, ktorý dlhodobo komunikuje nákup na splátky aj prostredníctvom ATL kampaní. V predchádzajúcich rokoch Quatro komunikovalo 2x ročne veľkou mediálnou kampaňou, v jarnom období a v zimnom/ vianočnom období. Tento rok bola na jar spoločná komunikácia VUB pôžičky s možnosťou zvýhodneného nákupu na splátky cez Quatro..

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.